توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی؛

از باشگاه‌های برتر ورزشی کشور تقدیر می‌شود

همزمان با اجلاس علمی مدیران و مربیان باشگاه‌های ورزشی کشور توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی باشگاه­های ورزشی برتر در توسعه علوم ورزشی شناسایی و تندیس و لوح تقدیر برتر به آنها اعطاء خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی همزمان با «اجلاس بزرگ مدیران و مربیان باشگاه‌های ورزشی کشور» با شعار «توسعه فناوری ورزشی برای همه» به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با مشارکت برخی از وزارت‌خانه‌ها، مراکز ملی ورزشی، دانشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و سازمان‌های ورزشی ملی و بین‌المللی و با حضور اساتید برتر ایران و جهان طی روزهای 14 تا 15 اسفندماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

همزمان با این اجلاس، از برترین باشگاه­های ورزشی کشور در توسعه علوم ورزشی تقدیر و به آنها تندیس و لوح تقدیر اعطاء خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه اجلاس، حوزه ­های این جشنواره عبارتند از: باشگاه ­های تکواندو، بدن­سازی و پرورش ­اندام، رزمی، کشتی و ...

در ضمن نظر به اهمیت علمی اجلاس بزرگ مدیران و مربیان باشگاه­های ورزشی به شرکت کنندگان در این رویداد 50 امتیاز آموزشی و مربیگری اعطاء خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام در اجلاس و همایش به سایت همایش به آدرس  www.mobinak.ir مراجعه یا با شماره 02188146121 تماس حاصل فرمایند.

  • 13:52
  • 1398/11/16
  • 18682