با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو؛

8 هوگوپوش در تورنمنت بین المللی لبنان شرکت می کنند

با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، 8 ملی پوش مرد و زن کشورمان در تورنمنت بین المللی لبنان که روز 18 اسفندماه برگزار می شود، شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی لبنان (G2) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان طی روزهای 17 تا 19 اسفندماه در "بیروت" لبنان برگزار می شود.

رقابت های رده سنی بزرگسالان روز 18 اسفندماه پیگیری می شود که 8 ملی پوش تکواندو کشورمان به منظور ارتقاء رنکینگ و کسب آمادگی بیشتر در این رویداد شرکت می کنند.

 با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، در گروه مردان، آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 74- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و در گروه زنان نیز ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، مهلا مومن زاده (وزن 53- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن 62- کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن 67- کیلوگرم) نمایندگان ایران هستند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

تورنمنت بیروت G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،  12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

  • 09:01
  • 1398/11/23
  • 27020