دوشنبه، رویارویی هوگوپوشان در جام خلیج فارس/ 3 دیدار لیگ برتر معوقه شد

دیدارهای هفته ششم و هفتم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس»، روز دوشنبه - 28 بهمن ماه برگزار می شود اما 3 دیدار معوقه از این رقابت ها، 25 اسفندماه پیگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های هفته ششم و هفتم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 8 تیم روز دوشنبه - 28 بهمن ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

با اعلام سازمان لیگ، رقابت تیم های لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین به دلیل حضور سه بازیکن این تیم ها در اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد.

در نخستین دیدار هفته ششم، باشگاه یزدان و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف یکدیگر می روند، در ادامه هوگوپوشان کانون تکواندوکاران مهاجر برابر تکواندوکاران شهرداری ورامین قرار می گیرند. سومین مبارزه این هفته میان تیم های فرمانیه و پالایش نفت آبادان پیگیری می شود. پاس در این هفته استراحت دارد.

در اولین مبارزه هفته هفتم، تیم های فرمانیه و کانون تکواندوکاران مهاجر با یکدیگر مبارزه می کنند و سپس شرکت پالایش نفت آبادان و باشگاه یزدان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

همچنین دیدار معوقه هفته اول از دور برگشت میان تیم های پالایش نقت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی در این روز پیگیری می شود.

با توجه به معوقه شدن رقابت تیم های لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین، مبارزات تیم های صنعت مس کرمان - لوازم خانگی کن، پاس - لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان - شهرداری ورامین در تاریخ 25 اسفندماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان دیدارهای هفته پنجم این رقابت‌ها، شهرداری ورامین با کسب 32 امتیاز صدرنشین باقی ماند؛ لوازم خانگی کن  با 31 امتیاز رده دومی خود را حفظ کرد و پاس نیز با 26 امتیاز همچنان به جایگاه سومی خود در جدول را تداوم بخشید.

  • 09:11
  • 1398/11/26
  • 13180