قنبری: ثبت نام برای حضور در سه رویداد بین المللی تا پنجشنبه ادامه دارد/ امکان کنترل ثبت نامی ها برای استان‌ها فراهم شده است

رییس کمیته مسابقات تکواندو گفت: ثبت نام برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر، آزاد آسیایی تا روز پنجشنبه - 8 اسفندماه ادامه دارد و همچنین این امکان برای استان‌ها قرار داده شده تا نفرات ثبت نامی خود را در سایت کنترل کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1)، سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر (G1) و سومین دوره مسابقات آزاد آسیایی (G1) از 28 فروردین تا 4 اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می‌شود.

علی اشرف قنبری رییس کمیته مسابقات طی گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط ثبت نام این سه رویداد گفت: خوشبختانه در این دوره مشکلاتی از قبیل ارسال مدرک، نرسیدن مدارک و یا ارسال فیش‌های واریزی را نداریم. همه واجدین شرایط طبق بخشنامه ارسالی ثبت نام و اگر هم سوالی داشته باشند می‌توانند از طریق هیات‌های استانی پیگیری کنند.

وی افزود: ثبت نام برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر، آزاد آسیایی تا فردا (پنجشنبه - 8 اسفندماه) ادامه دارد و همچنین این امکان برای هیات‌های استان‌ها قرار داده شده که نفرات ثبت نامی خود را در سایت کنترل کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

رییس کمیته مسابقات گفت: سوالی در خصوص اینکه اگر هریک از واجدین شرایط شرکت نکنند، امکان جایگزینی نفرات بعدی وجود دارد یا خیر مطرح شده تنها ثبت نام براساس شرایط بخشنامه امکان پذیر است و جایگزینی وجود ندارد.

قنبری در ادامه با اشاره به سهمیه استان‌ها برای حضور در این رقابت‌ها گفت: با توجه به تجربه سال قبل، به استان‌ها سهمیه تعلق نمی‌گیرد و چنانچه در ادامه برای این موضوع تصمیم گیری شود زمان ثبت نام جداگانه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و در اختصاص سهمیه‌، رده‌بندی استان‌ها در ارزیابی سالانه تاثیرگذار است.

وی اینطور ادامه داد: ملاک‌هایی برای واجدین لیگ‌های کوثر، برتر و دسته یک در نظر گرفته شده است اما هنوز دیدارهای هفته‌های تعیین شده معوقه گردیده است، بر همین اساس می‌توانند با همین رده بندی تا فردا ثبت نام ‌کنند، چنانچه پس از برگزاری رقابت ها معوقه در رنکینگ انفرادی تغییری ایجاد شود و تکواندوکاری در میان این نفرات قرار بگیرد ثبت نام جداگانه برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

رییس کمیته مسابقات گفت: شرایط و ضوابط کاملا شفاف اعلام شده و تاکید می‌کنم کسانی که شرایط را ندارد ثبت‌نام نکنند چراکه وجه پرداختی عودت داده نمی‌شود. از تیم‌هایی که جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب می کنند نیز می‌خواهم هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام بدهند و کسانی که می‌خواهند به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست در این رویداد حضور پیدا کنند برای صدور آیدی کارت حتما باید ثبت‌نام کنند. همچنین مقام آوران سه رویداد سال گذشته به میزبانی کیش در هر دو رده نوجوانان و بزرگسالان نیز جواز شرکت در مسابقات را دارند.

قنبری تصریح کرد: ورودی برای هر رویداد 70 دلار است که زمان پذیرش به صورت نقدی دریافت می‌شود و مبلغ واریزی سایت مربوط به ورودیه نیست. از واجدین شرایط می‌خواهم ثبت نام را به زمان پایانی موکول نکنند و ثبت نام خود را انجام دهند تا چنانچه مشکلی باشد فرصت کافی در اختیار داشته باشند.

رییس کمیته مسابقات در پایان گفت: مربیانی که در دوره کوچینگ به میزبانی ایران شرکت کردند با توجه به اینکه کارت گلوبال 2020 را دریافت کرده اند لازم نیست از طریق سایت اقدام کنند. همچنین تکواندوکاران تیم ملی و ورزشکارانی که گلوبال 2020 (32 دلاری) را دارند نیز نباید در سایت ثبت نام کنند و هیات استان نسبت به نحوه معرفی این نفرات اطلاعات کافی را در اختیار دارد.

  • 10:50
  • 1398/12/07
  • 20669