ابتکار و نوآوری فدراسیون تکواندو/ برگزاری غیر حضوری آزمون‌های ارتقاء کمربند

آزمون‌های ارتقاء کمربند غیرحضوری تکواندو در حالی پس از 6 روز به پایان رسید که با ابتکار و نوآوری صورت گرفته از سوی فدراسیون تکواندو بیش از 14500 نفر در این مرحله از آزمون‌ها حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آزمون‌های ارتقاء کمربند تکواندو که قرار بود اسفندماه برگزار شود با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور به تعویق افتاد اما فدراسیون تکواندو با اولویت قرار دادن حفظ سلامت هنرجویان و به منظور رفاه حال آنها شرایطی را فراهم کرد تا این آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار شود.

این آزمون ها در رده‌های مختلف طی 6 روز برگزار شد که در نهایت از میان 15845 ثبت نامی،بیش از 14600 نفر آزمون خود را به صورت غیرحضوری پشت سرگذاشتند.

با این ابتکار و نوآوری فرصتی ایجاد شد تا در شرایطی که ویروس کرونا در سراسر کشور شیوع پیدا کرده،  تکواندوکاران بتوانند در محیط امن منزل و به دور از نگرانی خانواده‌های خود، تکنیک های خود را اجرا و ویدئوهای آن را ارسال نمایند و آزمون ارتقاء کمربند را پشت سر بگذارند.

ممتحنین نیز هم اکنون بصورت آنلاین در حال بررسی ویدئوهای ارسالی هنرجویان هستند و تا روز 28 اسفندماه نتایج آن اعلام خواهد شد.

  • 14:55
  • 1398/12/26
  • 31329