با اعلام رییس سازمان تیم های ملی؛

اردوی تیم های ملی از نیمه دوم خردادماه آغاز می‌شود

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: اردوی تیم‌های ملی با نفرات اصلی از نیمه دوم خردادماه آغاز خواهد شد که این امر منوط به کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین جلسه کادرفنی تیم های ملی با ریاست فدراسیون تکواندو در سال 1399، ظهر امروز (یکشنبه – 31 فروردین‌ماه) برگزار شد که در خصوص نحوه پیگیری تمرینات تکواندوکاران در شرایط کنونی و همچنین زمان آغاز اردوهای ملی پوشان تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

این جلسه با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی مردان، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی مردان، سیدنعمت خلیفه مشاورفنی تیم ملی بانوان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان، مسعود لشکری سرپرست انجمن پاراتکواندو و پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو  پیگیری شد.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در خصوص مصوبات این جلسه در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به بخشنامه و ابلاغیه‌های وزارت ورزش و جوانان مقرر شد هم اکنون کادرفنی تیم‌های ملی از طریق فضای مجازی تمام فعالیت‌ها و تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند و در پایان هفته تمرینات بچه‌ها را ارزیابی و کنترل کنند.

وی افزود: اردوی تیم‌های ملی مردان، زنان و پاراتکواندو با نفرات اصلی از نیمه دوم خردادماه آغاز خواهد شد که این امر منوط به کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

رییس سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: سرمربیان تیم های ملی برنامه های خود را در خصوص اردوها و تورنمنت‌هایی که مدنظر دارند را تشریح کردند و پس از جمع بندی به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

  • 13:46
  • 1399/01/31
  • 37230