در جلسه اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو با دکتر چو صورت گرفت؛

برنامه ریزی رویدادهای پیش‌رو فدراسیون جهانی تکواندو / 23 اردیبهشت تعیین تاریخ جدید مسابقات کسب سهمیه المپیک

جلسه آنلاین اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو با رییس فدراسیون جهانی برگزار شد؛ محور این نشست برنامه‌های آینده و ارائه نظرات به منظور حضوری قوی تر در شرایط سخت کنونی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه آنلاین اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو و "دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی با محوریت برنامه‌های آینده و ارائه نظرات به منظور حضوری قوی تر در شرایط سخت کنونی برگزار شد.

ابتدا "دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی از اهمیت و تمرکز بر روی چالش اخیر به عنوان فرصتی در راه رسیدن آینده ای بهتر تاکید کرد و گفت: ویروس کویید 19 زندگی همه را تغییر داد؛ این ویروس تمامی برنامه‌های ورزشی را کنسل کرد و یا به تعویق انداخت اما در این موقعیت حساس ما بهترین تصمیم را با اولویت قرار دادن سلامتی و امنیت ورزشکاران و دست اندرکاران تکواندو گرفتیم.

وی اینطور ادامه داد: یقین دارم که هر تغییری سر آغاز فرصت‌هایی جدید است. زمان آن فرا رسیده که جهان تکواندو را از نو بسازیم. ماه آینده چهل و هفتمین سال مراسم  تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو را در پیش خواهیم داشت و خود را برای ورود به صده ی جدید آماده می کنیم. سال 2000 مواردی را برای ایجاد تغییر در قوانین تکواندو در بازی‌های المپیک به تصویب رساندیم و در ادامه و سال  2010 دست به برگزاری رقابت‌هایی عادلانه به پشتوانه‌ی علم و تکنولوژی پرداختیم. اکنون و در سال 2020  نیاز داریم تا شیوه ی مدیریت و برنامه ریزی را ارتقاء بخشیم و آن را به بخش های مختلف این نهاد گسترش دهیم تا ثبات را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

همچنین در این جلسه به برنامه ریزی مجدد رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو اعم از تغییرات به وجود آمده در رقابتهای قهرمانی جهانی 2021 –ووشی و  تاریخ مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک آسیا و اروپا پرداخته شد.  موارد مطرح شده در این جلسه، در شورای فوق العاده ی فدراسیون جهانی تکواندو که قرار است 12 می (23 اردیبهشت ماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود به تایید نهایی اعضاء خواهد رسید.

  • 11:38
  • 1399/02/04
  • 15664