هادی پور: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم/ به تصمیم مسئولین احترام می‌گذاریم

المپین وزن 58- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: در خصوص آغاز اردو و تمرینات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و ما منتظر اعلام زمان هستیم تا برای ادامه راه طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پیش برویم.

آرمین هادی‌پور تکواندوکار کشورمان که در وزن 58- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده است در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص پیگیری روند تمرینی خود در روزهایی کرونایی گفت: باشگاه‌های گیلان باز شده و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنم تا آمادگی نسبی من حفظ شود و با آغاز اردو خیلی دچار مشکل نشوم.

وی افزود: در این مدت هم با وجود دوری اما زیر نظر استاد عسکری و کادرفنی تمرینات را پیگیری کردم و تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی و از بین بردن ایرادات به کار گرفتم تا زمان اردو، آسیب‌دیدگی گریبان‌گیر من نشود.

المپین وزن اولی تکواندو اینطور ادامه داد: تا زمانی که اردو آغاز نشود، تمرینات را به همین شکل پیگیری می‌کنم؛ خدا را شکر تجهیزات و ... را که برای تمرین لازم است در اختیار دارم اما وقتی به باشگاه می‌روم مشخص نیست که آنجا چه کسانی رفت و آمد کردند و این به نظرم خطرناک‌تر است تا اینکه من در اردو بوده و با نفرات مشخصی در ارتباط باشم. تا اینجا سرمایه گذاری زیادی رو ما صورت گرفته و حالا اگر من یا میرهاشم دچار ویروس کرونا شویم که ریه را درگیر می‌کند و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار دهد، جایی برای جبران نیست.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: ما تنها این تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا خیلی از فضای تمرینات دور نشویم اما شرایط با اردو خیلی متفاوت است؛ ما در اردو با بهترین‌های تکواندو ایران کار می‌کنیم، کادرفنی ما را رصد می‌کند و نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند. همه موارد کنترل می‌شود و از نظر فکری و روانی آرامش بیشتری داریم.

وی اظهار داشت: در خصوص آغاز اردو و تمرینات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و ما منتظر اعلام زمان هستیم  تا برای ادامه راه طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پیش برویم.

المپین تکواندو افزود: ما دیگر الان هم‌تیمی نیستیم و حکم یک خانواده را داریم؛ من و میرهاشم نزدیک به 4 سال است که در اردو کنار هم هستیم و تا به حال انقدر از هم دور نبودیم. دو سال است که زیر نظر کادرفنی و با آنها زندگی می‌‌کنیم و این دوری‌ها شاید باعث شکاف شده و از نظر روانی بهم می‌ریزیم اما با این حال به تصمیم مسئولین احترام می‌گذاریم.

هادی پور با اشاره به حضور میرهاشم در گیلان و تمریناتشان گفت: با هماهنگی‌های لازم مدت زمان کوتاهی میرهاشم به شهر ما آمد و با هم تمرینات فنی و هوازی را پیگیری کردیم و واقعا در آن چند روزه انگیزه ما دوچندان شد. شاید اگر تصمیم بر این باشد که اردوها آغاز نشود باز هم اینکار را انجام بدهیم؛ منتظر تصمیم نهایی هستیم تا برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه گفت: وقفه یک ساله تا بازی‌های المپیک داریم اما در صورت کنترل کرونا رویدادهای دیگری پیش‌رو داریم که آن را جبران می‌کند و ما هم آمادگی خود را حفظ می‌کنیم. انشالله دوباره به مسابقات و شیاپ‌چانگ بازمی‌گردیم و با اعتماد به نفس و خودباوری به مصاف رقبای خود می‌رویم چراکه معتقدم این موضوع از آمادگی جسمانی هم مهم‌تر است.

هادی پور‌ در پایان گفت: امیدوارم حمایت‌ها در این دوران از ما بیشتر شود؛ ترجیح می‌دهم با پروتکل‌های سخت بهداشتی در اردو، کنار هم‌تیمی‌هایم و زیر نظر کادرفنی تمرینات را انجام بدهم. زندگی من تا الان حرفه‌ای بوده است و و دراردو می‌توانم تمرینات را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنم اما با وضعیت کنونی اصلا قابل اجرا نیست.

  • 09:52
  • 1399/03/13
  • 40888