ایمن سازی 80 درصد از اماکن ورزشی توکیو2020

توکیو2020 از ایمن سازی 80 درصد از اماکن ورزشی خود برای برگزاری المپیک در 2021 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسئولان برگزاری‌ بازی‌ المپیک توکیو 2020 اعلام کردند که 80 درصد اماکن ورزشی ایمن سازی شده است اما مذاکرات و برنامه‌ها برای تجهیز دهکده‌ی ورزشکاران و چشم انداز بزرگ توکیو همچنان  ادامه دارد.

یکی  از چالش‌های بزرگ پیش روی مسئولان برگزاری، پس از تعویق این بازی‌ها تجهیز و ایمن سازی اماکن در نظر گرفته شده برای کلیه ی بازی‌های المپیک است.

براساس گفته توشیرو موتو مدیر اجرایی بازی‌های المپیک توکیو 2020، کلیه ی اماکن 80 درصد وسایل ایمن سازی را از سال گذشته داشته‌اند اما 41 مکان دیگر و نیز دهکده ی اسکان ورزشکاران جزو اولویت ها برای تجهیز و بهینه سازی هستند.

هدف بزرگ توکیو مرکز اصلی رسانه‌ها و انتشار اخبار بین المللی خواهد بود و تاکنون بسیاری از دست اندرکاران نشر اخبار این مکان را رزرو کرده‌اند که از بزرگترین مراکز نمایشگاهی ژاپن به شمار می رود.

موتو همچنین گفت: رقابت‌ها را ساده تر اجرا خواهیم کرد و برای این کار نظرات فدراسیون‌های بین المللی، کمیته بین‌المللی المپیک، بنگاه های خبری و شریک‌هایمان را در نظر خواهیم گرفت. تا کنون 200 طرح مختلف به دستمان رسیده اما هیچ کدام ایده‌ی مشخصی را برایمان تصویر نکرده است.

کریستوفر دوبی، مدیر اجرایی کمیته ی بین المللی المپیک  نیز گفت: در این بازی‌ها محور رویدادها و سطح خدمات رسانی در اماکن توسط مدیران ارزیابی می‌شود تا برای برگزاری ساده ی این بازی‌ها راهکاری در نظر گرفته شود. آنچه در االمپیک 2020 دستخوش هیچ تغییری نخواهد شد، روح ورزش و ورزشکاری است. ما از خطوط اصلی خود فراتر نمی رویم؛ برای ما  کیفیت عالی رقابت‌ها و شرایط خاص برای درخشش ورزشکاران در اولویت است و به دنبال بالابردن خدمات هستیم که در این راه آزمایش هایی را در دست اقدام داریم. نقشه‌ی راهی برای زمان بندی و تجهیز مجدد با اولویت‌های قبلی اماکن طراحی شده است که در آن راه حل‌هایی برای رفع مشکلات پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.

در ماه‌های آینده مسئولان اجرایی بازی‌های المپیک توکیو 2020 برای خدمات رسانی اولیه با شرکای خود به توافقاتی خواهند رسید.

انجام عملیات‌های اجرایی و اقدامات لازم مربوط به ویروس کوید 19 در اوایل سال 2021 مورد آزمایش قرار گیرد.

بیانه های مجدد در برنامه ریزی‌های اجرایی المپیک توکیو 2020 حاوی مطالبی برای برگزاری مسابقات در اوج وحدت و همبستگی بوده است که هدف آن " امیدواری، مقاومت و قدرت نوع بشردر کنار یکدیگر " است.

  • 12:36
  • 1399/03/25
  • 21650