رایزنی کمیته برگزاری المپیک توکیو با حامیان مالی

با وجود تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک توکیو اما کمیته برگزاری این بازی‌ها با حامیان مالی به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به دنبال تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک، مسئولان برگزاری این رویداد به دنبال گسترش ارتباط با حامیان مالی بومی و جلب توجه اسپانسر‌های جدید هستند.

حامیان بومی 3.3 بیلیون دلار (حدود دو برابر مبالغ قبلی) حمایت مالی خود را افزایش داده اند. این مبلغ حدود 60 درصد بودجه ی اجرایی را تشکیل می دهد و 14 درصد ما بقی آن از بلیط فروشی تامین می شود که با همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر امکان پذیر نیست.

ماسا تاکایا سخنگوی المپیک 2020 توکیو گفت: درصدد هستیم نشستی با شرکت‌ها در مورد برنامه ریزی و عقد قرار داد در آینده ای نزدیک ترتیب دهیم. همچین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ظرفیت شرکت‌های حامی دیگری را نیز ارزیابی کنیم.

با تعویق المپیک، دنیا با محدودیت‌های اجتماعی و مسافرتی روبه رو شده است. انتظار می‌رود درخواست‌هایی مبنی بر تزریق بودجه بیشتر از شرکت‌های ژاپنی شود تا چاره‌ای برای عامل اصلی متغیر به وجوده آمده باشد.

برنامه ریزان تا کنون با 11 شریک المپیکی که بیشترین میزان حمایت از این بازی‌ها را تا کنون داشته رایزنی کرده و خواستار اصلاح شیوه اجرا به دلیل تعویق شده‌اند.

بر اساس اعلام برنامه ریزان مبلغ 2.7 بیلیون دلار لازم است که به 12.6 بیلیون قبلی اضافه شود اما کمیته بین المللی المپیک تخمین زده که بودجه ی مازاد برای برگزاری المپیک توکیو 2020، 650 میلیون دلار بیشتر خواهد شد.

  • 10:11
  • 1399/04/11
  • 35390