پیوستن فدراسیون جهانی تکواندو به پویش یک سال تا المپیک توکیو

تکواندوکاران المپیکی جهان به پویش "با هم قوی تر هستیم" (#strongerTogether) سایر ورزشکاران دنیا پیوستند تا در یک سال باقی مانده تا بازی‌های المپیک توکیو برای حضور در این رویداد بزرگ آماده شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار خبری در سایت خود از پیوستن تکواندوکاران المپیکی جهان به پویش "با هم قوی تر هستیم" (#strongerTogether) سایر ورزشکاران دنیا  خبر داد تا در یک سال باقی مانده برای بازی‌های المپیک توکیو آماده شوند.

بازی‌های المپیک پیش از به تعویق افتادن قرار بود از تاریخ 24 جولای آغاز شود ولی شیوع ویروس کوید 19 این رویداد را یک سال به تعویق انداخت و مراسم افتتاحیه آن 23 جولای 2021 خواهد بود.

فدراسیون جهانی تکواندو به مناسبت این رویداد، ویدئوهایی در بخش " تمرکز بر ورزشکار" را به اشتراک گذاشته و با به نمایش گذاشتن آمادگی بی نظیر تکواندوکاران المپیکی بار دیگر لحظات احساسی و سرفرازی آن ها در مراحل مختلف را نشان می‌دهد.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: امروز ما به داشتن ورزشکاران که زندگی خود را وقف تکواندو کرده‌اند، افتخار می‌کنیم چراکه با انعطاف پذیری در این شرایط خاص همه را شگفت زده کردند، البته پس از آن که برای تحقق آرمان‌هایشان تا یک سال دیگر تلاش‌های خود را ادامه می دهند. کمیته ی بین المللی المپیک نیز اعتقاد دارد #strongerTogether می‌تواند آمادگی تکواندوکاران و تلاش‌های تک تک ورزشکاران المپیکی در سراسر جهان با اتحاد را به خوبی منعکس کند. توکیو 2020 نشانه ای از امید برای ما و روشنایی بخش همه تا پایان مسیر خواهد بود. امیدوارم که رقابت های المپیک کلیدی امید بخش در بهبود مشکلات دنیا و مهیا کننده ی مراسم های صلح و انسانیت باشد.

  • 18:49
  • 1399/05/03
  • 9445