حضور نماینده مجلس در هیات تکواندو استان زنجان

هشتمین جلسه هیات رییسه هیات تکواندو استان زنجان در دور جدید با حضور دکتر طاهری نماینده مجلس یازدهم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هشتمین جلسه هیات رییسه هیات تکواندو استان زنجان در دور جدید با حضور دکتر طاهری نماینده مجلس یازدهم برگزار گردید.

در این جلسه که در خانه تکواندو و معیت نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی سپهری ضمن خیر مقدم به دکتر طاهری و هیات همراه به معرفی حاضرین پرداخت و حضور وی را در تکواندو استان باعث مسرت و دلگرمی دانست.

رییس هیات تکواندو استان با اشاره به پتانسیل بالای تکواندو در استان، رشد و اعتلای آن را در گرو حمایت همه جانبه مسئولین امر شمرد و گفت: متاسفانه با توجه به نگاه غریبانه صنعت و اسپانسر ها به ورزش در استان زنجان، نیل به اهداف این رشته که همان المپیکی شدن تکواندو استان است را برای همه علاقه مندان این حوزه با مشکل روبرو کرده است.

در ادامه دکتر مصطفی طاهری پس از استماع صحبت های حاضرین از نحوه شکل گیری مجلس یازدهم مطالبی را به سمع و نظر اعضای جلسه رساند و یک دست و انقلابی بودن این مجلس را یکی از مشخصه های بارز آن دانست و افزود: با توجه به اینکه علی رغم ذهنیت بنده مقداری با کندی قطار مجلس یازدهم در ریلش قرار گرفت ولی حال حاضر شتاب خوبی به خود گرفته و به امید خدا آینده خوبی را از این مجلس شاهد خواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مهم دانستن پیگیری در کارها، آن را لازمه اساسی دستابی به نتیجه مطلوب عنوان نمود و با اشاره به چندین کار خوب صورت گرفته در این مدت زمان کم، گفت: هر جایی که پیگیری خوب بوده ثمره کار هم نمایان و مطلوب بوده و در بیشتر مواقع کارهای زمین مانده و عقب افتاده هم جبران مافات کرده است.

مصطفی طاهری دیگر شاخصه اصلی پیشرفت و ارتقا را داشتن تیم های متعدد مشاوره ای، تحقیقی و علمی شمرد و بیان نمود: پما به منظور اینکه در تمامی امور محوله بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از تیم های کاربلد و متخصص آن امور بهره ببریم که این مهم در مجلس در حال انجام هست و خود به شخصه با تیم های متعدد برای پیشبری کارها ارتباط دارم.

عضو هیات ناظر بر رفتار نمایندگان مجلس از رویکرد پیگیرانه خود نسبت به ورزش از سطح وزیر تا پائین صحبت به میان آورد و ابراز امیدواری کرد از هرکاری که کمک به ورزش استان در راستای رسیدن  به جایگاه خوب نماید، دریغ نخواهد کرد.

در پایان دکتر طاهری  از خانه تکواندو بازدید کرد و قول حمایت از این ورزش پرافتخار را دادند.

  • 11:59
  • 1399/05/08
  • 10822