پیام تبریک رییس فدراسیون تکواندو به مناسبت روز خبرنگار

رییس فدراسیون تکواندو در آستانه روز خبرنگار در پیامی این روز را به خبرنگاران و زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی به ویژه در حوزه ورزش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در آستانه روز خبرنگار در پیامی این روز را به خبرنگاران و زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی به ویژه در حوزه ورزش تبریک گفت.

در متن پیام سید محمد پولادگر آمده است:

میل به دانستن و آگاهی موهبتی بی مانند از جانب خداوند متعال به انسان‌ها است وبی تردید تلاش و همت خبرنگاران به‌عنوان وجدان‌های آگاه و دلسوز برای اطلاع‌رسانی صادقانه و منصفانه به جامعه رسالتی است عظیم به عهده این عزیزان.

آنچه مسلم است در این روزهای سخت مسئولتی دوچندان بر دوش خبرنگاران می باشد، ایجاد امید، شور و اشتیاق و انگیزه بالا در بین قهرمانان و نام آوران ورزشی که خود را برای حضور در مهمترین رویداد ورزشی- المپیک 2020 آماده می کنند مهمترین بخش این مسئولیت است.

اینجانب 17 مرداد ماه، سالروز شهادت، شهید سربلند محمود صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه،  به ویژه فرهیختگان حوزه رزمی که همواره حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌‏دارند تبریک و تهنیت می‌گویم و از تلاش‌های این عزیزان صمیمانه قدردانی می نمایم.

  • 10:23
  • 1399/05/16
  • 8840