پیام تبریک رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به پولادگر

دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با ارسال پیامی انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون در جهان را به سیدمحمد پولادگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با ارسال پیامی انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون در جهان را به سیدمحمد پولادگر تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است:

برادر بزرگوار
جناب سیدمحمدپولادگر
ریاست محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی

کسب عنوان فدراسیون برتر تکواندو جهان که نشان از مدیریت جهادی، انقلابی و مدبرانه حضرتعالی، مجموعه زحمتکش فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و هیات های همدل و دلسوز استانی می باشد مایه ی مباهات و افتخاری بس گرانقدر برای ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی گردید.

شکی نیست که این افتخار با عنایات و الطاف خاصه خداوند متعال و در سایه تلاش وهمدلی و وفاق خانواده بزرگ تکواندو به دست آمده است.

بدینوسیله برخود واجب میدانم به مثال حدیث شریف "من لم یشکرمن المخلوقین لم یشکر الله عز وجل " ازتلاش و کوشش جنابعالی به عنوان رییس این مجموعه موفق کمال قدردانی خود  را اعلام نمایم.

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی
نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

  • 09:49
  • 1399/06/23
  • 7777