به میزبانی فدراسیون تکواندو؛

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش صبح امروز (دوشنبه - ۳۱ شهربورماه) با حضور محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و دومین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور دکتر محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، نمایندگان وزارت بهداشت و دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش امروز (دوشنبه - 31 شهریورماه) به میزبانی فدراسیون و در سالن جلسات برگزار شد.

این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع و پس از آن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس کلیپ مراسم خاکسپاری شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو پخش شد.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به کسب عنوان برترین فدراسیون در جهان گفت: موفقیتی که برای فدراسیون تکواندو حاصل شد مربوط به عملکرد 40 ساله و نتیجه زحمات تمام عوامل این فدراسیون بود. تقویت بنیه علمی تکواندو در کشور و سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه دو نکته مهم در کسب این موفقیت است.

وی افزود: این اتفاق خوب حاصل مدیریت جمهوری اسلامی ایران بود و باعث افتخار است که در این‌ هجمه‌‌هایی که برای کشور وجود دارد توانستیم این عنوان را در سطح ‌جهان کسب کنیم.

روسا و دبیران فدراسیون های تکواندو، ورزش‌های سه گانه، شمشیربازی، ژیمناستیک، نابینایان، قایقرانی، کبدی و اسکی طی سخنانی به بیان نقطه نظرات و در خواست های فدراسیون های مربوطه از ستاد مقابله با کرونا در ورزش پرداختند.

  • 14:18
  • 1399/06/31
  • 23080