۵آبان، انتخابی تیم پومسه تهران برگزار می شود

انتخابی تیم پومسه استان تهران در دو گروه مردان و زنان، روز دوشنبه - ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات انتخابی تیم پومسه استان در دو گروه دختران و پسران و در بخش انفرادی ( استاندارد و ابداعی) و رده کمربند قرمز به بالا به منظور شناسایی برترین ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور روز دوشنبه - ۵ آبان ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین برگزار می شود .

براساس اعلام کیمته پومسه استان در گروه مردان کلیه بازیکنان در تمامی رده های سنی که مستعد هستند می توانند در رقابتهای انتخابی شرکت کنند.

در گروه بانوان نیز واجدین شرایط ( مقام های اول تا چهارم مسابقات کشوری و لیگ برتر، مقام اول تا دوم لیگ دسته یک و مقام اول تا دوم جام پایتخت سال ۱۳۹۸) در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان می توانند دراین رقابتها شرکت کنند، همچنین پومسه روها در رده های سنی خردسالان و  بالای ۳۰ سال به صورت آزاد می توانند حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است کلیه نفرات واجد شرایط در گروه بانوان می بایست احکام خود را به شماره واتس اپ هیات استان ۰۹۳۵۵۴۱۱۷۴۷ ارسال نمایند. همچنین کلیه نفراتی که آزاد هستند  در این رقابت ها شرکت کنند  می بایست با ارسال مشخصات( نام و نام خانوادگی،رده سنی) به شماره واتس اپ هیات اعلام آمادگی کنند؛ حضور در این رقابتها منوط به اعلام آمادگی به هیات استان است.

مسابقات انتخابی در گروه زنان ساعت ۱۳  و در بخش مردان ساعت ۱۷عصر در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می گردد؛ زمانبندی مسابقات براساس رده های سنی متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشور پومسه قرار است به صورت آنلاین و در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال و در بخش ابداعی نیز در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال در دهه پایانی آبان‌ماه برگزار شود.

  • 12:41
  • 1399/08/03
  • 166054