پیام رییس هیات تکواندو سیستان و بلوچستان در خصوص توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)

محمدرضا طاهری نسب رییس هیات تکواندو استان سیستان و بلوچستان بی احترامی و توهین به پیامبر اسلام (ص ) را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا طاهری نسب رییس هیات تکواندو استان در پیامی بی احترامی به پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کرد.

شرح پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) آنقدر رفیع و بلند است که در عالم خلقت احدی حتی پیامبران اولوالعزم به مقام والای ایشان نمی رسند، به این جهت احترام این وجود مقدس بر همگان لازم است.

امروزه اسلام قلب مردم جهان را فارغ از فضاهای جغرافیایی تسخیر کرده و به سرعت در سرتاسر گیتی رو به گسترش است و همه گیر شدن اسلام استیصال دشمنان اسلام را بدنبال داشته و تلاش می کنند با بی خردی و حرکات جاهلانه از جمله توهین به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت چهره اسلام را مخدوش کنند. قطعا این اعمال قبیح و حرکت ناشایست اخیر توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم ( ص) و حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از طرف تمامی ادیان و آزادیخواهان محکوم است.

و چه زیبا مقام معظم رهبری در پیامشان به جوانان فرانسوی به این نکته مهم اشاره نمودند که آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت آن هم به چهره های درخشان و مقدس؟ چرا تردید در هولوکاست جرم است ؟ و اگر کسی چیزی در این باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است ؟

در پایان هیات تکواندو استان، ضمن محکوم نمودن این اقدام موهن در کنار یک میلیارد و هشتصد میلیون نفر مسلمان و آحاد آزادیخواهان ضمن اعلام آمادگی برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان های پیامبر عظیم الشان اسلام مهیای به رخ کشیدن ظرفیت های قدرتمندانه مسلمان برای مقابله با جریان توهین به مقدسات الهی هستیم.

  • 13:06
  • 1399/08/14
  • 7053