رئیس هیات تکواندو شهرستان بیله سلوار معرفی شد

تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در سفر به شمال استان با حضور در هیات تکواندو شهرستان مرزی بیله سوار امیر حسین فکرت را به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو این شهرستان منصوب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، خوش روزی در مراسم معارفه رئیس جدید هیات تکواندو شهرستان بیله سوار گفت : تغییرات انجام شده هموراه به جهت تحرک در هیات و حرکت به سوی برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های هیات استانی و فدراسیون می باشد.

وی افزود : شهرستان بیله سوار با داشتن استعداد های بالقوه می تواند با برنامه ریزی بهتر، جذب حداکثری جوانان به ورزش آموزنده و مفرح تکواندو زمینه پرورش قهرمانان را برای آینده تکواندو استان مهیا کند.

رئیس هیات تکواندو استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی به صورت دوره ای در شهرستان ها و تمرکز زدایی از مرکز استان در برنامه های هیات تکواندو استان گفت: در آینده باید برنامه های آموزشی، رقابت های ورزشی و آزمون های ورزش تکواندو بین شهرستان ها تقسیم گردد و از ظرفیت های تمام شهرستان ها استفاده بهینه شود.

وی افزود: این امر ضمن تمرکز زدایی باعث می شود تا رقابتی سالم و سازنده بین مسئولین ورزشی شهرستان و روسای هیات های شهرستانی برای بهبود شرایط ورزش تکواندو در آن شهرستان ایجاد شود و در کنار آن منجر به استعداد یابی در زمینه های مختلف این رشته ورزشی می گردد.

  • 22:04
  • 1399/10/29
  • 15517