مسابقات غیرحضوری قرآن کریم تکواندوکاران بوشهر برگزار شد

هیات تکواندو استان بوشهر همزمان با سالروز ولادت حضرت علي (ع) اولین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت مجازی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، هیات تکواندو استان همزمان با سالروز ولادت حضرت علي (ع) اولین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت مجازی را برگزار کرد.

سید جلال سید مردانی رییس هیات ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر افزود: این دوره از مسابقات به ابتکار هیات تکواندو استان انجام شده است و مرحله مقدماتی استانی این دوره در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با شرکت ۳۴ تکواندو کار در دو بخش مردان و زنان از سراسر استان در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا ولحن و صوت برگزار گردید.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: در تیم داوری، ۳ نفر از اساتید بین المللی قرآنی کشورمان عباس هاشمی (قاری بین اللملی و حافظ کل قرآن کریم) ،محمد جماله (قاری بین اللملی، مدرس و داور قرآن کریم) و حسن جوی (حافظ قرآن کریم) حضور داشتند.

عباس هاشمی قاری بین المللی و حافظ کل قرآن کریم با اشاره به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا و برگزاری این رقابت ها به صورت مجازی، گفت : برگزاري اين شيوه مسابقه قطعاً سختي ها و چالش هايي را داشت اما هیات تکواندو استان مسئولیت خود در برگزاری این دوره مسابقات را به خوبی ایفا نموده است.

هاشمی افزود: با وجود چالش های مختلف در برگزاری مجازی این رقابت ها، الحمدلله این مسابقات چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران در سطح خوبی برگزار شد و در بين شركت كنندگان افرادی هستند که می توانند در مسابقات مهم کشور شرکت نمایند و سطح خوبی دارند و امیدواریم که در ادامه کار همین عزیزان به عنوان نمایندگان استان در مسابقات ملی حضور یافته و افتخار کسب نمایند.

مرحله فینال این مسابقات روز ۲۱ اسفندماه ۹۹ به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) با حضور برگزیدگان استان های بوشهر، خوزستان، مازنداران و سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می گردد.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

مردان///

رده سنی نونهالان:

اول : عباس خیاط از شهرستان گناوه

دوم : محمد طاها بشیرزاده از شهرستان گناوه

سوم : سجاد صالحی از شهرستان دیلم

رده سنی نوجوانان:

 اول : پیمان فتحی از شهرستان گناوه

زنان///

رده سنی نونهالان:

اول: معصومه فرحناکی از باشگاه کانون شهرستان برازجان

دوم: مبینا حیدری از باشگاه سروش شهرستان بوشهر

سوم : لیلا شیخ زاده از باشگاه نادری شهرستان بوشهر

رده سنی نوجوانان:

اول : الهه الوندی از باشگاه المپیک شهرستان بوشهر

دوم : ملیکا عزیز زاده از باشگاه سروش شهرستان بوشهر

سوم : الهه ورزیده از باشگاه سروش شهرستان بوشهر

  • 19:56
  • 1399/12/07
  • 7757