میثاق با تکواندوکاران شهید شهرستان اردبیل

به همت هیات تکواندو استان اردبیل در سالروز شهادت شهید دفاع مقدس بهنام یوسفی و همزمان با پنجمین سالروز شهادت شهید مدافع حریم آل الله هاشم دهقانی نیا مراسم غبار روبی از مزار این شهیدان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت تکواندوکار و استاد تکواندو اردبیل شهید مدافع حرم  شهید هاشم دهقانی نیا و همچنین سالروز شهادت شهید دوران هشت ساله دفاع مقدس تکواندوکار شهید بهنام یوسفی اردبیلی مراسم غبارروبی با حضور رئیس و دبیر هیات تکواندو استان و شهرستان اردبیل، پیشکسوتان، مربیان، داوران و تکواندوکاران شهرستان اردبیل و خانواده معظم شهداء  بر مزار این دو بزرگوار برگزار و حاضرین ضمن قرائت فاتحه با آرمان های  شهدای کشورمان تجدید میثاق کردند.

شهید هاشم دهقانی‌نیا نخستین شهید مدافع حرم اردبیل که بعداز پیاده‌روی اربعین و زیارت شهدای کربلا, عشق حضرت زینب (س) را به پسران دو قلوی شش ماهه‌اش ترجیح داده و جواز شهادتش را در راه دفاع از حریم آل الله از امام حسین(ع) گرفت. همچنین شهید بهنام یوسفی اردبیلی از تکواندوکاران اردبیلی است که در اوج جوانی برای دفاع از میهن به فرمان امام و مقتدای خویش لبیک گفت و در دفاع از خاک و ناموس میهن شربت شهادت را نوشید و به لقاء الله پیوست . 

  • 23:10
  • 1399/12/09
  • 8008