برای نخستین بار در کشور طرح بهارستان تکواندو در بوشهر اجرایی شد

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: استعدادیابی کودکان ۳ تا ۵ سال برای فعالیت در این رشته در قالب طرح بهارستان برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی کردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان گفت: استعدادیابی کودکان ۳ تا ۵ سال برای فعالیت در این رشته در قالب طرح بهارستان برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی کردیم.

سید مردانی در گفتگو با خبرنگاران ادامه داد: در این طرح با فراخوان رده سنی سه تا پنج سال و استعدادیابی آنها، زمینه شناسایی استعدادها و زمینه برگشت بیشتر به سمت این ورزش فراهم می شود.

سید مردانی افرود: متاسفانه در طی یکسال اخیر به دلیل شرایط کرونایی، خانواده ها از ورزش به دور شدند و به صورت ناخودآگاه ورزش به سمتی پیش رفت که به جای اینکه به عنوان کلید و راهکار معرفی شود به عنوان معضل نمود پیدا کرد که اثرات مخرب تعطیلی ورزش پس از پایان این دوره نمایان خواهد شد.

همچنین مژده علیزاده نایب رییس هیات تکواندو استان هم اظهار کرد: طرح بهارستان برای نخستین بار در استان و به میزبانی بوشهر اجرایی شده که در قالب آن کودکانی بین ۳ تا ۵ ساله زیرنظر مربی استعدادیابی و آموزش می بینند

مجری و مربی این طرح سارا احمدزاده نیز با اشاره به حمایت های صورت گرفته در این طرح بیان کرد: امیدواریم طرح بهارستان با نتایج موفقی که در زمینه شناسایی استعدادها و بازگشت به سمت ورزش داشته، به الگویی موفق در کشور مبدل شود

  • 20:00
  • 1399/12/11
  • 9573