پس از عملکرد درخشان پویش «تمرین در خانه» صورت گرفت؛

تجلیل وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان پس از عملکرد درخشان فدراسیون تکواندو و انتشار 11610 کلیپ در پویش «تمرین در خانه»، از رییس فدراسیون تکواندو تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه - 13 اسفندماه) به خاطر عملکرد درخشان این فدراسیون در پویش «تمرین در خانه» از سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تجلیل به عمل آورد.

پویش «تمرین در خانه» توسط کمیته همگانی باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای تشویق مردم به ورزش در دوران قرنطینه راه اندازی شد و تکواندوکاران سراسر کشور نیز در تمامی رده های سنی با انتشار 11610 کلیپ و عکس از تمرینات خود در این پویش حضوری چشمگیر داشتند.

پس از ارزیابی صورت گرفته از سوی دفتر توسعه ورزش‌های همگانی، فدراسیون تکواندو که با اجرایی کردن این پویش سبب ساز افزایش انگیزه و مشارکت مردم در ورزش شده است موفق به کسب رتبه دوم در بین فدراسیون‌ها شد. فدراسیون ورزش های همگانی در رده نخست قرار گرفت و کاراته نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

برهمین اساس مدیرکل دفتر توسعه ارزیابی ورزش همگانی وزارت ورزش با حضور در فدراسیون تکواندو لوح تقدیر وزارت را به سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو تقدیم کرد.

همچنین با ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته همگانی فدراسیون تکواندو، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب جزو 5 استان برتر پویش تمرین در خانه معرفی شدند.

  • 13:11
  • 1399/12/13
  • 25110