برگزاری دومین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان توسط فدراسیون جهانی تکواندو

دومین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان توسط فدراسیون جهانی تکواندو همزمان با روز جهانی زن (16 و 17 اسفندماه) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، دومین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان توسط فدراسیون جهانی تکواندو همزمان با روز جهانی زن (16 و 17 اسفندماه) برگزار می شود.

این همایش به میزبانی و با همکاری فدراسیون جهانی و اداره ورزش انگلستان برگزار خواهد شد و "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی و "دم کاترین گرینگر" رییس اداره ورزش انگلستان به سخنرانی می پردازند.

عضو هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک و نایب رییس کمیسیون زنان در ورزش کمیته  بین المللی المپیک جزو سخنران های ویژه ی این همایش هستند.

دست یابی به برابری جنسیتی در دوران کویید 19، برابری جنسیتی و وضع قوانین، جشن حضور زنان در ورزش و هوش احساسی و رهبری زنان از موضوعاتی است که در این همایش به آن پرداخته می شود. مقالاتی در مورد تاثیرات روانشناختی همه گیری کویید 19 بر روی  سلامتی ذهن نیز به عنوان بخشی از همکاری های فدراسیون جهانی تکواندو در برگزاری ورزشی ایمن توسط  افرادی صاحب نظر ارائه خواهد شد.

در انتهای مراسم نیز سفیران تکواندو بانوان که به دنبال تغییرات اجتماعی در ورزش و طرح " زنان می توانند" هستند به انجام پرسش و پاسخ می پردازند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی گفت: برگزاری اولین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان موفقیت بزرگی بود و ما به دنبال ادامه آن در مرحله دوم این همایش هستیم. از سخنران های ممتاز که تجربه تمرین داشتند نیز دعوت کرده ایم. تبادل نظر در مورد موضوعات مهم مورد توجه هست و می تواند مسائلی را که برای توسعه طرح ها و نظرها در این باره مطرح می شود به ما ارائه دهد. البته به مرحله اجرا درآوردن این ایده ها  و تغییرات مثبت خود موضوعی مهم است. در فدراسیون جهانی تکواندو ما به دنبال انجام کارهای بزرگ هستیم و می خواهیم که در تمامی امور از هر سطحی به توازن جنسیتی برسیم.

اولین همایش توازن جنسیتی و رهبری زنان با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی در نوامبر 2020 برگزار شد.

  • 15:49
  • 1399/12/14
  • 22108