رئیس هیات تکواندو بوشهر به بیان عملکرد چشم انداز سال 1400 پرداخت

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان در گفتگو با برنامه رادیویی پسین ورزش استان به بررسی عملکرد دو ماهه خود و بیان چشم انداز سال ۱۴۰۰ این هیات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان در گفتگو با برنامه رادیویی پسین ورزش استان به بررسی عملکرد دو ماهه خود و بیان چشم انداز سال ۱۴۰۰ این هیات پرداخت.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: ایجاد شرایط حضور کودکان ۳ تا ۵ سال برای فعالیت در این رشته در قالب طرح بهارستان تکواندو در دومین شهر پس از کنگان در بندر سیراف زیر نظر سارا احمدزاده مجری و مربی این طرح راه اندازی شد.

سیدمردانی ضمن تشکر از مسئولین این دو شهر بویژه حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان در اجرایی این طرح خاطرنشان کرد: آماده همکاری با مسئولین شهری و روستایی در سراسر استان جهت حضور مربیان و آموزش علاقه مندان این رشته زیبا و المپیکی هستیم.

وی یادآور شد: در برنامه هایی که تدوین کرده ایم برای بین المللی کردن احکام کمربند مشکی به بالا برای متقاضیانی که در خواست این موضوع را داشتند با فراخوان اعلام گردید و مدارک اولین سری در سه ماه چهارم امسال جهت گواهینامه کوکی وان توسط نماینده هیات تکواندو استان بوشهر به فدراسیون تکواندو ایران تحویل داده شد.

سید مردانی مطرح کرد: با عزم و اراده مربیان و کادر هیات تکواندو استان تلاش خواهیم کرد ضمن ارتقا عملکرد گذشته نسبت به پیشرفت روز افزون رشته المپیکی تکواندو حرکت کنیم و در سال آینده مسابقات به صورت حضوری انجام می شود.

  • 09:38
  • 1399/12/16
  • 7604