به مناسبت روز درختکاری صورت گرفت؛

کاشت درخت با نام شهدا توسط هیات تکواندو مازندران

با همکاری از سوی کمیته روابط عمومی هیات تکواندو مازندران، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری هر نهال درخت به نام یک شهید کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، به مناسبت روز درختکاری به یاد شهیدان مازندران و با شعار «راه شهدا ادامه دارد»، توسط ورزشکاران و مسئولین تکواندو استان، در خانه تکواندو مازندران درختان جدید کاشته شد.

در این مراسم فیض اله نفجم رییس، مرتضی عرب سرپرست دبیری، محبوبه محمدنژاد نایب رئیس، مریم کیومرثی مشاور نایب رئیس، حسین ربیعی دبیر بازرسی هیات تکواندو مازندران، رضا هرب و محسن رمدانی روسا هیات های شهرستان ساری و نکا و چند تن از تکواندوکاران ساری حضور داشتند.

فیض الله نفجم با بیان «راه شهدا ادامه دارد»، تصریح کرد: به مناسبت روز درختکاری در ۱۵ اسفند به یاد شهیدان مازندران توسط ورزشکاران و مسئولین تکواندو استان در خانه تکواندو درختان جدید کاشته شد.

نفجم افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه راه هاي مختلفي دارد كه يكي از اين راه ها مي تواند كاشت درخت به نام و ياد شهدا باشد. این کار برای اولین بار توسط هیات تکواندو مازندران انجام شد تا در سالهای پیش رو یادگاری مزین با نام و یاد و عکس شهدا از سوی این هیات باقی بماند.

  • 17:52
  • 1399/12/16
  • 8621