به منظور حضور در مسابقات جهانی صورت می گیرد؛

برگزاری رقابت های آنلاین پومسه انتخابی خانواده

مسابقات آنلاین پومسه انتخابی خانواده به منظور حضور در رقابت های جهانی 2021 برگزار می شود که مهلت ارسال فیلم از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو از امروز (سه شنبه - 19 اسفندماه) تا روز شنبه - 23 اسفندماه است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آنلاین پومسه انتخابی خانواده در راستای توسعه و گسترش ورزش و همچنین اجرای شعار ورزش در خانه و ایجاد فضای نشاط و شادابی در نهاد مقدس خانواده و به منظور معرفی خانواده های منتخب برای حضور در مسابقات جهانی برگزار می شود.

پومسه روهایی که تمایل به حضور در این رقابت ها را دارند از امروز (سه شنبه - 19 اسفندماه) تا روز شنبه - 23 اسفندماه می توانند فیلم های اجرای فرم خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو Taekapp ارسال کنند.

قضاوت این رقابت ها روز یکشنبه - 24 اسفندماه انجام خواهد شد.

شرایط حضور در این رقابت ها:

- عضویت تمامی اعضای خانواده در سایت بانک اطلاعات و تمدید عضویت سال جاری
- تمامی تکواندوکاران مجاز به شرکت در این مسابقات هستند به جز پومسه روهای نوجوان که روز جمعه - 22 اسفندماه به عضویت تیم ملی انتخاب شوند (اسامی منتخبین روز جمعه اعلام می شود و باقی حذف شدگان نیز می توانند به همراه خانواده خود در این مسابقات شرکت کنند)
- در هر خانواده فقط یک نفر می تواند حداقل کمربند آبی داشته باشد

خانواده های منتخب این مسابقات در صورت داشتن شرایط به صورت رایگان و با هزینه فدراسیون در مسابقات آنلاین جهانی ثبت نام می شوند.

اطلاعیه تکمیلی این رقابت ها در بخشنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات مشخص شده است.

لینک بخشنامه

  • 09:39
  • 1399/12/19
  • 9427