دیدار رییس هیات تکواندو با استاندار بوشهر در جلسه روسای هیات ها

نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی با استاندار بوشهر برگزار شد که در این نشست استاندار ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت‌های ورزش و جوانان استان در دولت‌ های یازدهم و دوازدهم از جامعه ی ورزش استان تجلیل نمود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی با استاندار بوشهر برگزار شد که در این نشست استاندار ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت‌های ورزش و جوانان استان در  دولت‌ های یازدهم و دوازدهم از جامعه ی ورزش استان تجلیل نمود.

در این نشست که روسای هیاتها و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها حضور داشتند گزارشی از توسعه ی ورزش استان در بخش های قهرمانی، همگانی و زیرساختها ارائه شد.

 در حاشیه این جلسه سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان نشستی را با کمال صالح احمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار کردند.

رییس هیات تکواندو استان در این دیدار خواستار پیگیری مسائل تکواندو استان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد: تنها خانه تکواندو استان نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد.

صالح احمدی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تکواندو بعنوان یکی از ورزشهای افتخار آفرین استان در مدنظر ما است گفت: حمایت خود را از هیات تکواندو استان برای ارتقاء و رشد هرچه بیشتر تکواندو بوشهر انجام خواهیم داد و تعمیر، مراقبت و بازسازی از خانه تکواندو استان را برای پیشرفت و بهبود این ورزش المپیکی در برنامه های کار خود قرار خواهیم داد.

  • 14:03
  • 1399/12/19
  • 7202