مدیر فنی تیم های هیات تکواندو آذربایجان شرقی؛

تکواندوکاران تیم های استان به صورت آنلاین تمرین می کنند

مدیر فنی تیم های هیات تکواندو استان اذربایجان شرقی گفت: تمرینات تیم های استان به صورت منظم در جریان بوده و تکواندوکاران به صورت آنلاین تمرین می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، فرزاد عبدالهی مدیر فنی تیم های استان گفت: تیم های تکواندو استان به صورت آنلاین تمرینات خود را پیگیری و تکواندوکاران هر روز برنامه خود را دریافت کرده و مربیان به برنامه تمرینی تکواندوکاران نظارت دارند و امیدوارم بعد از کرونا دوباره بتوانیم با نظم اردوهای خود را آغاز و مثل سال های گذشته با توجه به مربیان و تکواندوکاران خوبی که داریم، بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

وی گفت: کرونا تنها به تکواندو و ورزش استان، بلکه به تمام ورزش کشور و جهان تاثیر گذاشت و تکواندو استان هم خارج از این گود نیست و تیم های نونهالان و یا نوجوانان به دلیل کرونا نتوانستند در مسابقات حضور پیدا کنند و شرایط برای همه مساوی است، اما انشاالله با برنامه ریزی دقیق مثل اردوی مشترک با استان های دیگر، خلا عدم مسابقات را جبران و این قطار در حال حرکت به راهش ادامه خواهد داد و تکواندو استان آذربایجان شرقی با تلاش استاد رنجبرپور رئیس هیات و استاد واحدی دبیری هیات در کشور قطب است و همین روند را باید ادامه دهیم.

قهرمان سابق جهان در مورد عملکرد تکواندوکاران این استان در تورنمنت بلغارستان گفت: امیرمحمد بخشی یک تکواندوکار استقامتی بوده و هیچ وقت در مبارزات خود کم نگذاشته و تا ثانیه آخر تلاش می کند و هیچ وقت کم فروشی نمی کند و با ویژگی هایی که دارد امیدوارم در المپیک 2024 یکی از المپین ها آذربایجان شرقی باشد زیرا شایستگی آن را دارد.

فرزاد عبدالهی افزود: امیرمحمد در این مسابقات انتقام شکست خود را از حریف اسپانیایی در مسابقات جهانی گرفت و با شایستگی در بلغارستان به مدال طلا دست یابد.

مدیر فنی تیم های تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: شنیدم که میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی از سوی مربیان کادر فنی تیم اجازه حضور در مسابقات به وی ندادند و جا دارد به مربیان تیم ملی از این بابت تقدیر و تشکر کرد که سلامتی بازیکنان برایشان بالاتر از نتیجه بوده و امیدوارم میرهاشم در المپیک توکیو روی سکو رود.

  • 10:33
  • 1399/12/20
  • 8663