هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021؛

رقبای 4 نماینده تکواندو ایران در روز دوم معرفی شدند

دومین روز تورنمنت بین المللی ترکیه امروز (پنجشنبه – 21 اسفندماه) به میزبانی "استانبول" برگزار می‌شود که با انجام قرعه کشی، 4 نماینده تکواندو کشورمان در روز دوم این رویداد حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 – 1G در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندوکار از روز گذشته (چهارشنبه – 20 اسفندماه) در "استانبول" آغاز و تا فردا (جمعه – 22 اسفندماه) ادامه خواهد داشت.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان تکواندو ایران در این رقابت‌ها هستند.

مبارزات روز دوم (پنجشنبه – 21 اسفندماه) در اوزان 53-، 57- و 67- کیلوگرم پیگیری خواهد شد و غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی هوگوپوشان ایرانی در این روز هستند.

قرعه‌کشی رقابت‌های روز دوم انجام و نمایندگان ایران در این روز حریفان خود را شناختند.

غزل سلطانی در وزن 53- کیلوگرم ابتدا رو در روی "کانسو آلتین" نماینده میزبان قرار می‌گیرد و سپس با "لورنا کابل سولاز " اسپانیایی مبارزه خواهد کرد.

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف "گولس پولات" تکواندوکار ترکیه  می‌رود و در ادامه با یکی از نمایندگان ترکیه دیدار می‌کند؛ کوثر اساسه دیگر نماینده ایران در این وزن است که ابتدا با "فاطما آیرم آیگول" نماینده ترکیه مبارزه می‌کند و سپس برنده دیدار ترکیه و اسپانیا را پیش رو دارد.

در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی تکواندوکار کشورمان است که در اولین دیدار برابر یکی از نمایندگان ترکیه قرار خواهد گرفت.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها 1G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز تعلق می گیرد.

در پایان رقابت‌های روز نخست زهرا پوراسماعیل بر سکوی قهرمانی ایستاد و پریسا جوادی و یلدا ولی نژاد به مدال برنز رسیدند.

اما مسابقات روز سوم و پایانی (جمعه – 22 اسفندماه) در اوزان 46- و 49 کیلوگرم انجام می‌شود که مهلا مومن زاده به عنوان آخرین تکواندوکار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

  • 06:01
  • 1399/12/21
  • 20865