با اعلام سازمان تیم های ملی؛

اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو به پایان می رسد

با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان در سال 1399 به پایان می رسد.

تیم ملی تکواندو زنان که با ترکیب مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده بود بلافاصله پس از بازگشت از این رویداد، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) اردوی خود را به پایان رساند و از 6 فروردین ماه 1400 مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می کند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

همچنین مرحله پایانی تمرینات دو ملی پوش المپیکی پاراتکواندو در سال 1399 که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری بود، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به اتمام رسید.

مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پاراتکواندو کشورمان هستند که موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو شده اند و تمرینات خود را زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی پیگیری می کنند.

تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به پایان می رسد و مرحله جدید تمرینات از 7 فروردین ماه آغاز می شود.

هدایت این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز که به منظور حضور در تورنمنت و اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان در این کشور به سر می برد، روز چهارشنبه - 27 اسفندماه به ایران باز می گردد که هوگوپوشان به استراحتی چند روزه می روند و 7 فروردین ماه مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می کنند.

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

  • 09:59
  • 1399/12/24
  • 9483