پاشازاده: هدفم احیا تکواندو در شهرستان ورزقان بود

رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان گفت: هدفم احیای تکواندو در این شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، پاشازاده رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان گفت: هیات تکواندو ورزقان که  پس از مدت ها وقفه از سال ۹۸ فعالیت مجدد خود را شروع کرده بود در طی یک سال به حول و قوه ی الهی اقدامات آغازین خودرا  موفقیت به انجام رسانیده است؛ لیکن مانند هر کاری مشکلات و مسائل مربوط به خودرا داشته و دارد.

وی افزود: هدف ما در این یک سال و نیم احیای مجدد رشته ی تکواندو، شناساندن این رشته ی پرطرفدار به شهرستان ،شروع فعالیت و جذب هنرجویان و استعداد یابی هنرجویان بالقوه  بود که الحمدلله تا حدود زیادی توانسته ایم به خواسته های خود برسیم. 

رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان اظهار داشت: امسال ما در مسابقات استانی چندین مدال طلا،نقره و برنز کسب کردیم که این خود حاکی از  آموزش صحیح ،استعداد و توانایی های هنرجویان و مربی شان  است. همچنین در ایامی که بدلیل ویروس منحوس کرونا مسابقات حضوری برگزار نمیشد با برگزاری مسابقات مختلف مجازی روحیه رقابت و تمرین را در تکواندو کاران زنده نگه داشتیم و از هیئت های فعال شهرستان و استان بودیم.

وی تاکید کرد: از جمله مسائل ما در ورزقان و روستاهای شهرستان، از جمله روستاهای بزرگ و پرجمعیتی مثل روستای کاسین نبود سالن ورزشی و امکانات تمرینی است که امیدواریم با پیگیری ها لازم و توجه ویژه ی مسولیین مربوطه به خطه ی قهرمان پرور ستارخان، سردار ملی ایران، سال آینده شاهد اقداماتی درخور فرزندان بااستعداد شهرستانمان باشیم.

 پاشازاده تصریح کرد: در انتها از زحمات و توجهات رئیس هیئت تکواندو استان استاد رنجبرپور و کادر زحمت کش ایشان که همواره راهنما و کمک حال تکواندو شهرستان بودند سپاسگزارم.

  • 11:28
  • 1399/12/26
  • 18574