دیدار رییس هیات تکواندو فارس با معاونت اماکن و خدمات زائرین آستان مقدس شاهچراغ (ع)

در راستای طرح معرفت زیارت، نشستی دوستانه و صمیمی بین رئیس هیئت تکواندو استان فارس و معاونت محترم اماکن و خدمات زائرین آستان مقدس شاهچراغ (ع)صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان فارس، علی باوقار رییس هیات تکواندو استان به آستان مقدس حرمین مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) و برادر بزرگوارشان حضرت سیدمیرمحمدبن موسی الکاظم(ع)، مشرف شد و  با خازن معاونت اماکن و خدمات زائرین آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

خازن با ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه گفت: از فضای معنوی و ظرفیت موجود در آستان احمدی و محمدی در برنامه‌های هیات تکواندو، باید استفاده شود و ما آماده‌ایم تا همکاری‌های مشترکی در زمینه‌های مختلف انجام دهیم. باعث افتخار است که هیات تکواندو استان فارس به عنوان اولین هیات ورزشی کشور پیشگام طرح معرفت زیارت می گردد.

باوقار نیز از این همکاری دو جانبه ابراز رضایت کرده و افزود: هیات تکواندو استان فارس به پاس ارادت به این آستان مقدس، تعدادی از خانواده‌های خادمین عزیز را که تولیت محترم معرفی نمایند، به صورت رایگان آموزش هنر رزمی-دفاعی تکواندو خواهد داد.

معاونت فرهنگی پیشنهاد امضای یک تفاهم نامه با هیات تکواندو استان جهت فعالیت‌های فرهنگی و معنوی دادند و از تکواندوکاران جهت حضور در حرمین مطهر دعوت به عمل آوردند.

در پایان این نشست بسته‌های متبرک از سوی تولیت حرم شاهچراغ علیه السلام به مسئولین هیئت تکواندو استان اهداء شد.

  • 16:57
  • 1399/12/29
  • 14825