کشاورز: پاراتکواندو بانوان، تیم نوپایی است/ می‌خواهیم در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کنیم

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان گفت: پاراتکواندو بانوان تیم نوپایی است و به تازگی وارد این مسیر شده اما همه تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کنیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان برای نخستین مرتبه از 18 بهمن‌ماه اردوی تمرینی خود را با 2 هوگوپوش آغاز کرد تا برای حضور در رویدادهای پیش‌رو آماده شود؛ پس از آن هم مسابقات انتخابی برگزار و 2 تکواندوکار دیگر برای اردونشینی دعوت شدند.

در ادامه گفت‌و‌گوی عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی‌ پاراتکواندو را با روابط عمومی فدراسیون تکواندو می‌خوانید:

پاراتکواندو بانوان، تیم نوپایی است

اردوی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان برای اولین مرتبه و به صورت رسمی از 18بهمن‌ماه با دو هوگوپوش کار خود را شروع کرد؛ در حال حاضر هم بعد از برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی در سطح کشور که در تاریخ 3 اسفندماه انجام شد 2 نفر دیگر به تیم ملحق و با 4 بازیکن به همراه مهربانی به عنوان مربی تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

پاراتکواندو بانوان تیم نوپایی است و به تازگی وارد این مسیر شده اما همه تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کنیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. بعد از بازگشت از رقابت‌های کسب سهمیه تمرینات را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به صورت مستمر پیگیری می کنیم.

برای کسب آمادگی بچه‌ها در رویدادهای پیش رو برنامه‌ریزی کرده‌ایم

سطح آمادگی بچه‌ها در ابتدا خیلی پایین بود؛ به همین خاطر برنامه ریزی کردیم و تمرینات را قبل از حضور در اردو به صورت مجازی آغاز کردیم تا به آمادگی نسبی برسند اما در این مدت پیشرفت قابل توجهی نداشتند و با توجه به زمان کمی که تا مسابقات داریم امیدوارم با برنامه ریزی بتوانیم به آمادگی مطلوبی برسیم.

دو مسابقه انتخابی برگزار کردیم اما برای بالا بردن سطح فنی باید از بازیکنان جدید استفاده کنیم. با توجه به اینکه تیم پاراتکواندو بانوان نوپا است شاید بسیاری اطلاع نداشته باشند که تیم‌ملی تشکیل شده اما شرایط ویژه ای برای تمامی افراد فراهم شده و همگی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های پاراآسیایی را پیش‌رو داریم که در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم بازیکنانی را به سطحی از آمادگی برسانیم تا در این رویداد شرکت کرده و با کسب بهترین نتایج باعث افتخار کشور شویم.

  • 09:51
  • 1400/01/07
  • 18977