عزیزی: بازی های پارالمپیک قابل پیش بینی نیست

پارالمپین تکواندو کشورمان گفت: اولین دوره است که پاراتکواندو به صورت رسمی به بازی‌های پارالپیک اضافه شده و نمی‌توان هیچ پیش بینی کرد اما به نظرم تجربه خوبی خواهد بود و ورزش جهان منتظر این رویداد است.

اصغرعزیزی پارالمپین تکواندو کشورمان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: سال 1399 برای همه مردم جهان با سختی کرونا و بیماری همراه بود که بر تمامی جنبه‌های زندگی مردم تاثیر گذشته است اما ما از این فرصت استفاده کرده و به صورت مجازی تمرینات را زیر نظر کادرفنی پیگیری کردیم تا از ورزش حرفه‌ای عقب نمانیم.

وی افزود: در این 6 ماه که از تمرینات و اردو دور بودیم سعی کردیم آمادگی خود را حفظ کنیم که خدا را شکر خوب عمل کردیم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات آینده بهترین نتیجه را بدست آوریم.

عزیزی با اشاره به بازی‌های پارالمپیک خاطرنشان کرد: اولین دوره است که پاراتکواندو به صورت رسمی به بازی‌های پارالمپیک اضافه شده و نمی‌توان هیچ پیش بینی کرد اما به نظرم تجربه خوبی خواهد بود و ورزش جهان منتظر این رویداد است.

پارالمپین تکواندو ادامه داد: کرونا تاثیرات منفی خود را بر جای گذاشته و ما را از هدف اصلی دور کرده اما این شرایط برای همه است و باید تلاش کنیم از این تهدید، فرصت بسازیم.

وی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی در جزیره کیش گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی کیش به توکیو نزدیک است، کمیته ملی پارالمپیک اردوی دو هفته‌ای را برای ما در این جزیره در نظر گرفت و به نظرم بسیار مفید بود.

عزیزی در پایان گفت: از تمام مسئولین فدراسیون تکواندو و ارکان کمیته ملی پارالمپیک به خاطر امکاناتی که در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم. کادرفنی در این مدت زحمات زیادی برای ما کشیده‌اند و امیدوارم با کسب مدال طلا بتوانیم زحمات آنها را جبران کنیم.

  • 08:46
  • 1400/01/08
  • 24107