رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی؛

از قهرمانی انفرادی به قهرمانی تیمی رسیدیم

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تکواندو استان از قهرمانی‌های انفرادی به قهرمانی‌های تیمی رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، جعفر رنجبرپور در مراسم تجلیل از تکواندوکاران برتر استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ابتدا ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج را تبریک گفته و خوشحالم در چنین روز فرخنده‌ای در خدمت تکواندوکاران برتر استان و خانواده تکواندو استان هستیم.

وی گفت: به مدد پرودگار متعال و تلاش و همت تکواندوکاران استان و خانواده آنها و همچنین زحمات اعضای هیات تکواندو استان این رشته در آذربایجان‌شرقی رشد چشمگیری داشته و به موفقیت‌های قابل ذکری در دست یافتیم.

رنجبرپور افزود: در سال‌های گذشته تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در تک قهرمانی و مدال‌های انفرادی خلاصه می‌شد اما با تلاش و پشتکار جمعی موفق شدیم از قهرمانی‌های انفرادی به قهرمانی‌های تیم برسیم و الان در رده بزرگسالان قهرمان ایران بوده و تیم‌های رده پایه این استان هم در روی سکوی کشوری هستند.

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: سال گذشته در کمیته فرهنگی و کمیته همگانی به رتبه اول کشور دست یافته و در بخش خبر هم روابط عمومی هیات در رده نخست کشور قرار گرفته بود تا موفقیت‌های تکواندو استان تداوم یابد.

رنجبرپور در مورد این مراسم گفت: این تجلیل مربوط به تکواندوکارانی بوده که از آنها قدردانی نشده بود و جوایز آنها باقی مانده بوده و تعدادی از تکواندوکارانی که مقام آورده بودند، قبلا از آنها قدردانی صورت گرفته شده بود.

وی با اشاره به همکاری و مساعدت مالی دکتر ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل که در پایان سال ۹۹ داشتند، عنوان کرد: امروز در مراسمی از مقام آوران کشوری تکواندو در سال های ۹۸ و ۹۹ با اهدای مبالغ نقدی تجلیل به عمل خواهیم آورد.

رنجبرپور افزود: ۳ مراسم تجلیل دیگر هم در ادامه سال خواهیم داشت که یکی مربوط به تجلیل از ملی پوشان تکواندو استان میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و سعید رجبی در اردوی تیم ملی خواهد بود.

  • 19:32
  • 1400/01/09
  • 9810