تجلیل از مدال‌آوران سال 1399 تکواندو استان زنجان

از مدال‌آوران سال 1399 تکواندو استان زنجان با حضور مدیرکل ورزش وجوانان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، طی مراسمی از مدال آوران تکواندو استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که به دلیل رعایت شرایط کرونایی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان، با حضور علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان، علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان و با حضور قهرمان‌ها برگزار شد از 14 قهرمان ارزنده زنجان به جهت کسب مدال و موفقیت در سال 1399 تقدیر شد.

در ابتدای مراسم علی سپهری با ارائه گزارشی از عملکرد هیات تکواندو در سال رکود ورزش و سال اول خدمت خود از 14 قهرمان ارزنده استان که موجب کسب 15 مدال (12 مدال مسابقات پومسه و 3 مدال مسابقات قرآنی) ارزشمند از مسابقات قهرمان کشوری شده بودند تجلیل کرد و با بیان اینکه به امید خدا با برگشت شرایط ورزش به روال عادی در ماههای آینده شاهد موفقیت‌های بیش ار پیش تکواندو استان خواهیم بود.

در ادامه خلیلی مدیرکل ورزش استان با تمجید از عملکرد تکواندو استان در سال کرونایی و ابراز تاسف از شیوع این ویروس منحوس  که باعث تضعیف عملکرد بسیاری از رشته های ورزشی در استانها و کشور شده است، گفت: اداره کل ورزش حمایت های خود را بیش از گذشته در خصوص تلاشهای هیات ورزشی فعال به انجام خواهد رساند چرا که باید با زحمت و کوشش مضاعف درصدد جبران مافات و عقب ماندگی سال گذشته باشیم.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی به قهرمانان تکواندو استان، این مراسم به پایان رسید. 

  • 09:45
  • 1400/01/14
  • 10077