مسئول سازمان لیگ استان؛

لیگ های پومسه و هان مادانگ استان البرز در سال 1400 برگزار می شود

بنا به اعلام داود صالحی مسئول سازمان لیگ اولین دوره لیگ مجازی پومسه و هان مادانگ برای نخستین بار در کشور توسط سازمان لیگ البرز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام داود صالحی مسئول سازمان لیگ هیات تکواندو استان با وجود محدودیت های موجود در سال 99 به دنبال شیوع ویروس کرونا چرخه لیگ در حرکت بود.

صالحی با اشاره به مطلب فوق گفت: در اوایل سال 99 و با توجه به تعطیلی گسترده باشگاه ها و عدم فعالیت در حوزه ورزش با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی صورت گرفته در سازمان لیگ استان و رایزنی های مطلوب  اولین دوره لیگ مجازی در سطح بین المللی در دو بخش هان مادانگ و پومسه  برگزار شد.

وی ادامه داد: رقابتهای مذکور با حضور تکواندوکاران 14 کشور و 12 استان  طی چهار هفته بنام جام رمضان از نیمه دوم اردیبهشت تا خرداد ماه سال 99 برگزار شد و خوشبختانه با استقبال بی نظیری روبرو شد و به زعم کارشناسان امر، برگزاری این رقابت ها باعث شده تا تکواندوکاران آمادگی خود را حفظ کنند، دوری از سالن های ورزشی باعث افت بدنی آنها نگردد و در کوران مسابقات قرار داشته باشند.

مسئول سازمان لیگ ادامه داد: مراسم اختتامیه این رقابت ها نیز با حمایت حامیان مالی  در اواخر خرداد ماه برگزار شد و نفرات اول تا چهارم این رقابتها حکم و مدال دریافت کردند، ضمن آنکه جوایز و حکم و مدال شرکت کنندگان دیگر کشورها از طریق پست ارسال گردید و کلیه مسئولین برگزاری و داوران نیز گواهی حضور اهدا شد. این رقابت ها برای نخستین بار در سطح کشور برگزار گردید.

صالحی خاطر نشان کرد: در ادامه فعالیت های سازمان لیگ طبق توافق صورت گرفته با تیم های شرکت کننده در لیگ جوانان و بزرگسالان (جام نگین البرز) که در سال 98 در هفته پایانی ناتمام ماند تیم های اول تا سوم این رقابت ها طبق نتایج هفته هشتم مشخص و طی برگزاری مراسم اختتامیه مدال، حکم و کاپ قهرمانی تحویل مقام آوران شد.

وی افزود: امسال و در صورت کسب مجوزهای لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی بنا داریم طبق سنوات گذشته لیگ های استان در دو بخش هان مادانگ و پومسه به صورت حضوری  را برگزار کنیم. برگزاری لیگ کیوروگی نیز منوط بر ایجاد شرایط  مناسب میباشد.

مسئول سازمان لیگ در پایان گفت: با قدردانی از اعضاء سازمان لیگ که همواره بنده را در امور مربوطه همراهی کردند، امیدوارم در سال جاری نیز با حمایت مسئولین هیات برنامه های تدوین شده به مرحله اجرا دربیاید و استان البرز همچون ادوار گذشته جز استانهای سرآمد، پیشرو و خلاق معرفی گردد.

  • 14:08
  • 1400/01/14
  • 9485