مسئول کمیته پیشکسوتان استان؛

دغدغه ما ارائه خدمات مطلوب به پیشکسوتان البرز است

حسین لطفی مسئول کمیته پیشکسوتان البرز با گریزی بر برنامه های اجرا شده این کمیته در سال 99 به تشریح فعالیت های آتی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، حسین لطفی مسئول کمیته پیشکسوتان استان، ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و تکواندوکاران گفت: پس از تشکیل کمیته پیشکسوتان و ومعرفی اینجانب به عنوان مسئول، اساسنامه  این کمیته  تهیه و تنظیم گردید تا بر طبق موارد تنظیم شده قادر به خدمات رسانی مطلوبی به این قشر از اساتید محترم باشیم.

لطفی تصریح کرد: از آنجایی که هیات تکواندو البرز در بحث آمار تکواندوکاران و به تبع آن تعداد پیشکسوتان جز استان های اول تا چهارم در کشور قرار دارد و عزیزان بیشماری در کسوت پیشکسوت و با تجربه در این استان فعالیت می کنند دغدغه ما ارائه خدمات مطلوب و درخور به این قشر است.

وی در ادامه گفت: در جهت مساعدت به خانواده های بی بضاعت با کمک و همکاری اعضا کمیته پیشکسوتان و حمایت مسئولین هیات 200 بسته اقلام معیشتی با عنوان دست های خدایی، عاشقان حسینی تهیه و بین توزیع گردید.

لطفی ادامه داد: در ادامه فعالیت های این کمیته با همکاری کمیته فرهنگی نیز بازدیدی از مرکز نگهداری  کودکان معلول ذهنی و جسمی و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست (مهر مادر) داشتیم.

این مسئول افزود: طی مراسمی که در خانه تکواندو البرز برگزار گردید  به مناسبت روز جهانی پیشکسوتان  از اساتید پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

لطفی خاطر نشان کرد: به همت اعضا کمیته پیشکسوتان جهت برگزاری مسابقات آزاد هان مادانگ و پومسه که در بهمن ماه سال 99 برگزار شد ماسک و مواد ضدعفونی تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت، ضمن آنکه محیط خانه تکواندو نیز به صورت کامل ضد عفونی شد.

مسئول کمیته پیشکسوتان گفت: با همانگی های صورت گرفته با مسئولین هیات برنامه تمرین  هفتگی پیشکسوتان با همکاری کمیته پومسه در اسفند ماه سال 99 آغاز و در سال جاری نیز این تمرینات به صورت مستمر پیگیری خواهند شد.

لطفی ادامه داد: انشالله بنا داریم با برنامه ریزی و استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در سال جاری برنامه های ورزشی و فرهنگی را اجرایی کنیم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت مسئولین هیات گفت: امیدوارم با همت جمعی و نابود شدن ویروس منحوس کرونا شاهد روزهای طلایی تکواندو خصوصا در استان قهرمان پرور البرز باشیم.

  • 11:22
  • 1400/01/15
  • 9668