رییس هیات تکواندو شهرستان گناوه منصوب شد

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در سفر به شهرستان گناوه با حضور در دفتر هیات این شهرستان، هادی عرب زاده را به عنوان رئیس منصوب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛  سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در سفر به شهرستان گناوه با حضور در دفتر هیات این شهرستان، هادی عرب زاده را به عنوان رئیس منصوب و معرفی کرد.

سید مردانی در این دیدار درباره برنامه های پیش رو و پتانسیل بالای شهرستان گناوه برای ترویج فرهنگ تکواندو در بین جوانان به صحبت پرداخت.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه با داشتن استعدادهای بالقوه می تواند با برنامه ریزی بهتر، جذب حداکثری جوانان به ورزش آموزنده و مفرح تکواندو زمینه پرورش قهرمانان را برای آینده تکواندو استان مهیا کند.

رییس هیات تکواندو استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات قهرمانی به صورت دوره ای در شهرستان ها و تمرکز زدایی از مرکز استان در برنامه های هیات تکواندو استان گفت: با توجه به پتانسیل های شهرستان گناوه، این شهرستان امکان گرفتن میزبانی های متفاوت استانی و حتی منطقه ای و کشوری را دارد، امیدواریم که باهمکاری مسئولین ورزش و جوانان این شهرستان و هیات پر توان شهرستان گناوه در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیش از پپیش تکواندو در این شهرستان باشیم.

وی افزود: این امر ضمن تمرکز زدایی باعث می شود تا رقابتی سالم و سازنده بین مسئولین ورزشی شهرستان و روسای هیات های شهرستانی برای بهبود شرایط ورزش تکواندو در آن شهرستان ایجاد شود و در کنار آن منجر به استعداد یابی در زمینه های مختلف این رشته ورزشی می گردد.

هادی عرب زاده ضمن ابراز خرسندی، حضور ریاست هیات تکواندو استان در تعطیلات نوروز در شهرستانها را نشانه انگیزه و برنامه دقیق هیات برای پیشبرد و گسترش تکواندو عنوان کرد و گفت: ما آماده هر گونه همکاری جهت افزایش فعالیتها و ارتقا سطح کمی و کیفی تکواندو در شهرستان گناوه را داریم.

  • 12:56
  • 1400/01/15
  • 9668