مسئول کمیته مسابقات استان؛

مسابقات آزاد جام رمضان در البرز برگزار می‌شود

کمیته مسابقات استان البرز برنامه های تدوین شده خود را در سال 99به صورت مجازی و آنلاین برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سال 99 مسابقات قهرمانی در سطح استان و کشوری و رقابت های انتخابی از سوی کمیته مسابقات برگزار شده است.

محمد علی اقبال دوست مسئول کمیته مسابقات با عنوان مطلب فوق گفت: در ماه های پایانی سال 98 برنامه ای تدوین شده مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی، آزاد و مناسبتی در همه رده های سنی را به هیات استان جهت برگزاری ارائه دادیم اما به واسطه شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مشاغل و در راس آن باشگاه ها و رویدادهای ورزشی متاسفانه موفق به اجرای برنامه های مذکور نشدیم.

وی ادامه داد: عدم صدور مجوز برای برگزاری مسابقات حضوری بنده و همکارانم در کمیته مسابقات را بر آن وا داشت تا برای حفظ آمادگی تکواندوکاران و عدم فاصله از فضای ورزش و تمرینات مسابقات مجازی و آنلاین را طراحی و اجرا کنیم.

اقبال دوست افزود: از آنجا که مبنای برگزاری رویداد ها به صورت آنلاین و مجازی بود در زمان برگزاری رویداد ها شاهد استقبال خوبی از سوی تکواندوکاران دیگر استانها  بودیم.

این مسئول گفت: یک دوره مسابقات آزاد در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید مدافع حرم وحید خزائی برگزار شد.

وی خاطر نشان ساخت: با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی و کسب مجوز از اداره کل ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی استان به مناسبت دهه مبارک فجر را در دو بخش پومسه و هان مادانگ با حضور 388 شرکت کننده با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در خانه تکواندو استان البرز طی دو روز متوالی برگزار و  به مقام آوران حکم و مدال و به تیم های اول تا سوم کاپ و حکم تیمی اهدا گردید.

اقبال دوست تصریح کرد: مسابقات انتخابی پومسه جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور طی دو مرحله برگزار و اعضاء تیم مشخص گردیدند.

مسئول کمیته مسابقات گفت: در صورت مساعد شدن شرایط و اجازه برگزاری مسابقات رقابت های انتخابی در اولویت برگزاری خواهد بود و پس از آن نیز مسابقات آزاد و مناسبتی را برگزار می کنیم. ناگفته نماند برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات جام رمضان در بخش پومسه و هان مادانگ در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است، امیدوارم با همکاری اساتید گرانقدر و حضور تکواندوکاران در رقابت های مذکور انگیزه لازم برای حضور در باشگاه ها و مسابقات مهیا گردد.

اقبال دوست گفت: در این وهله زمانی حفظ آمادگی تکواندوکاران و برگزاری برنامه های انگیزشی از وظایف مربیان ومسئولین مربوطه میباشد.

وی با گریزی بر عملکرد هیات ههای شهرستانی افزود: علاوه بر برنامه های اعلام شده که در راس هیات تکواندو استان صورت گرفت شهرستانهای استان نیز مسابقات آنلاین و مجازی با عناوین و تم های مختلف را نیز اجرایی کردند، امیدوارم در سال جاری نیز با هماهنگی با کمیته مسابقات شاهد برگزاری تعداد بیشتری از این گونه رویدادها باشیم.

  • 12:57
  • 1400/01/17
  • 9436