کمیته بازرسی استان عنوان کرد؛

فعالیت باشگاه‌های البرز بر اساس شاخص‌های واحد و تدوین شده است

سیدرضا مظلومی با اعلام اینکه 300 باشگاه ثبت شده و دارای مجوز در استان البرز فعالیت می‌کنند گفت: همکارانم بر حسن انجام فعالیت باشگاه ها در حوزه تکواندو نظارت دارند.

به گزارش روابط  عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، سید رضا مظلومی مسئول کمیته بازرسی استان از عملکرد این کمیته در سال 99 سخن گفت.

این مسئول تصریح کرد: بیش از 300 باشگاه ثبت شده در حوزه استان البرز در 6 شهرستان به صورت رسمی و دارای مجوز در حال فعالیت هستند که این آمار باعث شده تا فعالیت بنده و همکارانم در کمیته بازرسی حساس تر و با تعهد کاری و ظرافت بیشتری پیگیری گردد.

مظلومی افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر و حسن انجام کار در این حوزه  در سال 99 اعضاء کمیته انتخاب و پس از برگزاری جلسات توجیهی و تفهیم شرح وظایف برای کلیه اعضاء، کارت شناسایی صادر گردید.

وی ادامه داد: جهت یکسان سازی و انجام کار واحد با معیارها و شاخص های مشخص در امر بازرسی اقدام به طراحی و تدوین فرم های بازدید به صورت یکسان کردیم.

مسئول کمیته یازرسی استان خاطر نشان ساخت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی باشگاه ها فعالیت کمیته بازرسی به نسبت سال های گذشته کمتر بود اما با این وجود در طی سال، 36 مورد بازرسی باشگاه صورت گرفت، ضمنا مسئولین بازرسی شهرستان ها نیز 10 مورد بازرسی اولیه جهت صدور جواز فعالیت نیز انجام دادند.

 مظلومی گفت: در سال 99 چهار مورد شکایت نیز از هنرجویان، اساتید و مدیران باشگاه دریافت و رسیدگی شد؛ شایان ذکر است در برخی موارد نیز پیشگیری های لازم از سوی این کمیته جهت عدم شکایت و نیاز به بازرسی صورت گرفت. از آنجاییک ه طی 9 ماهه اول سال باشگاه‌ها اجازه فعالیت نداشتند با همکاری بازرسین اداره کل ورزش و جوانان  54 مورد باشگاه از این گذر مورد بازرسی قرار گرفتند تا با رعایت ابلاغیه های واصله در این دوران فعالیتی نداشته باشند. در طی سال شاهد برگزاری کلاس های آنلاین از سوی اساتید برای هنرجویان نیز بودیم  که کمابیش با در اختیار قرار دادن آی دی کانال کمیته بازرسی و شماره تماس مسئولین کمیته بازرسی در اختیار خانواده ها به شکایات محدودی که در خصوص هزینه های دریافتی و ... وجود داشت رسیدگی می شد.

این مسئول گفت: در طی سال 1400 بنا داریم با همکاری با شهرستان ها و مسئولین کمیته بازرسی تعداد باشگاه های مورد بررسی را بیشتر کنیم و همه باشگاه های تحت پوشش استان بر اساس شاخص های  تعریف شده به فعالیت خود ادامه دهند در غیر این صورت با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال جاری و و با کم شدن این بیماری شاهد رشد و شکوفایی و فعالیت مجدد باشگاه ها و بازگشت ورزشکاران به باشگاه ها در جهت سلامت جسمانی و روحی باشیم.

  • 12:32
  • 1400/01/18
  • 8256