اختصاص هتل برای ورزشکاران کرونایی، طرح جدید ژاپن برای المپیک توکیو

کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو، در نظردارد تا ۳۰۰ اتاق هتل برای اسکان ورزشکاران بدون علائم کرونا یا با علائم خفیف اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از کمیته ملی المپیک، کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو، در نظردارد تا ۳۰۰ اتاق هتل برای اسکان ورزشکاران بدون علائم کرونا یا با علائم خفیف اختصاص دهد.

مقامات ژاپنی اعلام کرده‌اند که این تلاش، اقدام دیگری از سوی کمیته برگزاری برای جلوگیری از شیوع ویروس در طول بازی‌های تابستان امسال است. همچنین، اعلام شده است که از این هتل ۳۰۰اتاقی برای معالجه شبانه روزی ورزشکاران و جداسازی موارد مثبت کووید۱۹ استفاده خواهد شد. آن دسته از ورزشكاران و كاركنان المپيک كه نياز به بستری شدن ندارند، به طور اصولی ۱۰ روز در اتاق‌های هتل قرنطينه خواهند شد. 

کمیته برگزاری درنظردارد تا رزرو کامل یک هتل در چند کیلومتری دهکده ورزشکاران در منطقه ساحلی هارومی توکیو را البته با هزینه چند صد میلیونی اختصاص دهند. همچنین برنامه ریزی شده است تا ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه ویژه برای محافظت از رانندگان در برابر عفونت و برای انتقال بیماران به هتل آماده شود. 

از آنجا که بازی‌های المپیک، ورزشکاران و مسئولان را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند، پروژه تخصیص این هتل ویژه به دنبال تأمین نیازهای آنها مانند ارائه خدمات چند زبانه و غذای حلال در یک محل اقامتی است. 

  • 09:59
  • 1400/01/23
  • 18372