مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو استان تهران

ملک: نمایندگان حوزها و شهرستان ها، پل ارتباط با بانک اطلاعات هستند

مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو استان تهران گفت: در راستای اجرای امور بانک اطلاعات مربیان و تکواندوکاران، نمایندگان حوزه ها و شهرستانهای به عنوان رابط اصلی با هیات استان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یوسف ملک مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو تهران در گفتگو با روابط عمومی استان گفت: تهران با دارا بودن بیش از ۱۴ هزار تکواندوکار و ۱۰۰۰ مربی و داور یکی ازقطب های اصلی ورزش تکواندو در سطح کشور محسوب می شود؛ حضور این تعداد از ورزشکار و مربی، گواه بر بالا بودن پتاسیل و ظرفیت این رشته المپیکی در پایتخت است. ایجاد بستر و فضای مناسب در جهت انجام امور ادارای به این عزیزان و رفع موانع و مشکلات یکی از مهم ترین برنامه های هیات در سال ۱۴۰۰ است.

ملک در ادامه گفت: براساس سوابق و تجارب سال های گذشته و طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا شد در سال جدید نمایندگان هر حوزه و شهرستان به عنوان رابط اصلی میان تکواندکاران ومربیان با هیات استان باشند و روسای ۲۳ حوزه و شهرستان تهران می بایست نماینده تام اختیار خود را در دو گروه بانوان و آقایان به هیات معرفی نمایند.

وی در ادامه افزود: مربیان، تکواندوکاران و خانواده‌ها در خصوص کلیه امور بانک اطلاعات اعم از تغییر مربی، تغییر استان، مجوز باشگاها، تعویض عکس و.... با نماینده مربوطه حوزه و شهرستان ارتباط بگیرند و کلیه امور را از نماینده پیگیری کنند. قطعا با اجرای این امر به طور جدی دیگر مربی یا خانواده دغدغه ای برای شاگرد و فرزند خود نخواهد داشت و برای پیگیری کارها دیگر لزومی به حضور در دفتر هیات استان ندارند و خود نماینده تمامی امور را بررسی خواهد کرد.

مسئول بانک اطلاعات با بیان اینکه هر نماینده می بایست جهت سهولت در کارها و اطلاع رسانی یک گروه در فضای مجازی مختص همان حوزه و شهرستان راه اندازی نماید در ادامه گفت: خانوادها و مربیان تمامی مدارک جهت انجام امور بانک اطلاعات را به نماینده آن حوزه و شهرستان تحویل داده و هیات استان تنها از آن نماینده مدارک را تحویل خواهد گرفت .

ملک در خصوص ثبت نام آزمون ها در سایت فدراسیون اظهار داشت: براساس قوانین و مقرارت اعلام شده، بازیکنان می بایست با اطلاع مربی مربوطه خود اقدام به ثبت نام کنند در غیر اینصورت مربی می توانند با توجه به اختیاراتش با اطلاع رسانی به هیات از آزمون شاگرد خود ممانعت و بازیکن را محدود نماید.

وی در پایان بیان داشت: در خصوص مجوز باشگاههای نیز مربیان توجه ویژه ای داشته باشند که جهت اخذ مجوز حتما از ارگان مربوطه به خود مثل اداره کل، شهرداری ها، امور مساجد، آموزش و پرورش و نیروی های مسلح با مهر و سربرگ مربوطه همان ارگان اقدام نمایند.

ملک گفت:هماهنگی و همدلی میان مربیان و نمایندگان حوزه و شهرستان ها موجب می شود تمام امور به نحو درست انجام گردد همچنین مطالعه دقیق بخشنامه ها و فرم های مربوطه  را داشته باشند تا شاهد کمتر شدن مشکلات و عدم  هماهنگی های لازم باشیم .

  • 11:14
  • 1400/01/24
  • 7531