رنجبرپور: شروع خوبی در 1400 داشتیم/کرونا حریف تکواندو نخواهد شد

رئیس هیات تکواندو استان گفت: ۱۴۰۰، سال پرباری برای آذربایجان شرقی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، جعفر رنجبرپور اظهار داشت: در روزهای نخست سال جدید مراسم تجلیل بخشی از مدال آوران تکواندو سال های ۹۸ و ۹۹ برگزار کردیم و روز گذشته هم اسامی نفرات برتر مسابقه تکواندو و نوروز ۱۴۰۰ اعلام کردیم تا شروع خوبی را در سال جدید داشته باشیم.

وی گفت: تشدید شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی رشته تکواندو نخواهد شد و با تجربه سال گذشته اگر محدودیتها ادامه پیدا کند امسال هم مسابقات تکواندو را به صورت مجازی برگزار و تمرین در خانه و مسابقات مجازی را توسعه خواهیم داد.

جعفر رنجبرپور در مورد موفقیت های قابل ذکر سال گذشته گفت: با وجود محدودیت های کرونایی سال ۱۳۹۹ سال پرکاری برای تکواندو آذربایجان شرقی بوده و در کمیته همگانی اول و در کمیته فرهنگی و روابط عمومی در حوزه تولید خبر رتبه های برتر کشور را کسب کردیم.

وی گفت: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور جلسه تخصصی برگزار کردیم تا امکان فعالیت هیات در این شرایط را بررسی کنیم که نهایتا در بخش های مسابقات، آزمون، آموزش، فرهنگی، اقتصادی و سایر مواردی که می توانستیم به صورت آنلاین فعالیت کنیم اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

وی گفت: در بخش مسابقات در سال ۹۹ توانستیم ۳۸ مسابقه را برگزار کنیم. در بخش مسابقات کشوری ۱۳ مدال کسب کردیم که مهمترین آن کسب مدال طلا انفرادی لیگ پومسه، مدال برنز انفرادی کشور توسط زنان و مدال برنز بین المللی پومسه مردان که هر سه توسط آقایان و خانم ها هنویی و بیرنگ و علی اکبر محمدی برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان رقم خورد و اساتید دیگری نظیر برادران وحید راد و دولتخواه در مسابقات آنلاین به صورت مجازی شرکت و افتخار آفرینی کردند.

رئیس هیات تکواندو استان افزود: در بخش آموزشی ۱۷ کارگاه آموزشی را برگزار کردیم که تعدادی از این دوره‌ها درگستره کشوری به میزبانی آذربایجان شرقی بود که با میزبانی خوب استان همراه بوده و رضایت نماینده فدراسیون و شرکت کندگان را به دنبال داشت و این دوره ها سبب افزایش داوران و مربیان این رشته شده و دوره‌های ارتقا مربیگری و داوری را هم داشتیم که به شکل شایسته‌ای برگزار شد. جا دارد از مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر حراست، معاونین محترم اداره کل، رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز، روسای هیات های تکواندو شهرستان ها، روسای کمیته های هیات تکواندو و قهرمانان ملی و تکواندوکاران و خانواده‌های آنها تشکر ویژه ای نمایم که برای سرافرازی و اعتلای این رشته نهایت همکاری را با هیات تکواندو استان به عمل می‌آورند.

  • 01:28
  • 1400/01/29
  • 11342