346 مربی البرزی در دوره هماهنگی سالیانه مربیان شرکت کردند

بنا بر بخش نامه ارسالی فدراسیون و پس از بارگذاری جزوات آموزشی دوره هماهنگی سالیانه مربیان در سال 1400 به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، پس از اعلام بخش نامه فدراسیون تکواندو مبنی بر برگزاری کلاس هماهنگی مربیان در سال 1400 و تعیین تاریخ ثبت نام، برگزاری و آزمون مربیان استان اقدام به ثبت نام در دوره مذکور کردند.

بنا به آمار ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون پس از پایان مهلت ثبت نام  346 (185 مرد - و 161 نفر زن) در دو دوره هماهنگی مربیان استان البرز شرکت کردند.

جزوه آموزشی دوره دانش افزایی سالیانه مربیان به منظور هماهنگی و آشنایی با آخرین تغییرات در سال جدید در دو گروه مردان و زنان به صورت غیر حضوری و آنلاین بر روی آپلیکیشن تخصصی تکواندو قرار گرفت و مربیان میتوانند با دانلود و مطالعه مطالب بارگذاری شده در روز آزمون نسبت به شرکت در امتحان اقدام نمایند.

بنا به اعلام کمیته آموزش فدراسیون شرکت در آزمون به منزله حضور در دوره هماهنگی است و نمره کسب شده از آزمون در رنکینگ مربیان و داوران و دیگر برنامه ها و کلیه تصمیم گیری های مربوطه به مربیان اعمال و تاثیر گزار خواهد بود.

آن دسته از مدرسینی که در دوره مدرسین مربیگری شرکت کردند ضرورتی به شرکت در آزمون مربوطه ندارند.

استان البرز دارای بیش از 700 مربی ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون است.

آزمون دوره هماهنگی سالیانه مربیان ساعت 6 تا 24 روز 4 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان باید 30 سوال تستی را ظرف 40 دقیقه پاسخگو باشند.

  • 19:31
  • 1400/01/30
  • 12159