مسئول کمیته مربیان البرز؛

352 مربی در استان البرز فعالیت دارند

زهرا میرزایی با نگاهی به عملکرد سال 99 این کمیته گفت دو دوره کلاس مربیگری درجه سه و دو در استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون  تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام زهرا میرزایی مسئول کمیته مربیان بانوان استان شرایط ایجاد شده در سال 99 صدمات جبران ناپذیری بر پیکره ورزش کشور و به تبع آن  تکواندو و مربیان فعال در این رشته وارد کرد.

وی ادامه داد: بنا به اطلاعات رسمی و ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات 352 مربی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

شرح تعداد مربیان البرزی به تفکیک درجه بدین ترتیب است:

درجه سه: 204 نفر - درجه دو: 70 نفر - درجه یک: 45 نفر - بین المللی درجه سه: 33

میرزایی افزود: در سال 99 اولین رویداد برگزار شده طبق تقویم ارسالی فدراسیون 196 مربی البرزی در دوره هماهنگی مربیان استان شرکت کردند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته در کمیته مربیان دو دوره کلاس مربیگری درجه سه استانی و درجه دو در گستره کشوری به میزبانی استان البرز به صورت آنلاین برگزار شد، که 39 نفر در کلاس های تئوری و عملی مربیگری درجه سه  و 32 نفر در دوره مربیگری درجه دو شرکت کردند.

میرزایی گفت: در سالی که گذشت بر طبق آمار دریافتی  از سطح استان قریب به صد باشگاه تعطیل و متاسفانه باعث شد تا سیر نزولی ورزش تکواندو رکود پیدا کند با این وجود اساتید البرز تلاش کردند با ایجاد کلاس های آنلاین و آموزش های مجازی هنرجویانشان از فضای ورزش به دور نمانند و طبق آمار بیش از 1000 نفر هنرجو با معرفی اساتید در آزمون های ارتقاء کمربند شرکت کردند. ناگفته نماند که بنا به وجود اساتید مجرب و قهرمانان بنام در استان در شرایط فعلی سرمربیگری تیم ملی جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه و المپیک در اختیار مهرو کمرانی مربی توانمند البرزی می باشد  که مایه مباهات استان البرز است.

وی خاطر نشان کرد: در دوره هماهنگی که در سال جاری طی چند روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد 161 مربی ثبت نام و شرکت کردند.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مسئولین هیات  از اساتید گفت: امیدوارم با پایان یافتن دوره بیماری رونق گذشته به ورزش بازگردد و خانواده بزرگ تکواندو را مانند همیشه در اوج و بر فراز قله های افتخار ببینیم.

  • 22:58
  • 1400/01/31
  • 11730