نایب رییس البرز در دیدار با ملی پوشان بانوان اعلام کرد؛

امیدوارم با بهترین نتیجه و رنگ مدال به کشور بازگردید

زهرا افتخاری نایب رییس هیات تکواندو البرز با حضور در جمع ملی پوشان بانوان اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه و بازی‌های آسیایی از آنان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، زهرا افتخاری نایب رییس هیات امروز (شنبه - 25 اردیبهشت ماه) در محل فدراسیون تکواندو حاضر و از نزدیک با ملی پوشان و مربیان تیم ملی بانوان اعزامی به رقاب‌تهای کسب سهمیه المپیک و آسیایی و پاراآسیایی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور زهرا سروی نائب رئیس فدراسیون تکواندو، کمرانی سرمربی البرزی تیم ملی و صفرپور مربی تیم و اعضا تیم صورت گرفت افتخاری با آرزوی موفقیت برای اعضا تیم ملی گفت: در طی سالیان سال برای اعضا تیم ملی و سرمایه گذاری فراوانی شده است که ماحصل آن تیم آماده و قبراق فعلی است که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم اعزامی  نتیجه زحمات خود را دریافت کند و با بهترین نتیجه و رنگ مدال به کشور بازگردد.

افتخاری با اشاره به حضور پررنگ البرزی ها در اردوی های تیم ملی گفت: خوشبختانه البرز همانند ادوار گذشته سه نماینده در کادر فنی و چهار نماینده به عنوان عضو تیم ملی برای شرکت در مسابقات پیش رو دارد که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و همواره شاهد موفقیت های نمایندگان استان در آوردگاه های جهانی و آسیایی و، بین المللی باشیم.

در پایان نیز با اهدا گل و هدیه از نمایندگان البرزی تیم و کادر فنی تجلیل به عمل آمد.

  • 13:40
  • 1400/02/25
  • 7673