رقابت پاراتکواندوکاران استان قم برای سهمیه مسابقات آسیایی بحرین

رئیس هیات تکواندو استان قم از اعزام دو تن از ورزشکاران رشته پاراتکواندو به مسابقات کشوری این رشته و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم، محمد جمشیدی رییس هیات تکواندو استان اظهار کرد: مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی پاراتکواندو به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در نخستین دوره بازی‌های آسیایی پاراتکواندو روز شنبه ششم شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های آسیایی 2021 این رشته در کشور بحرین، اضافه کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در خانه تکواندو فدراسیون برگزار می‌شود و محمد جواد اسلامی در وزن منهای 61 کیلوگرم به همراه مهدی دانائیان در وزن منهای 75 کیلوگرم دو نماینده هیات تکواندو استان قم در این رقابت‌ها هستند.

رئیس هیات تکواندو استان قم با بیان اینکه هر دو نماینده قم در آمادگی کامل برای به دست آوردن جواز حضور در اردوی تیم ملی پاراتکواندو به مصاف رقبای خود می‌روند، افزود: هدایت این نفرات بر عهده محمدعلی افشارزاده به عنوان مربی است و محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار مطرح استان قم و قهرمان آسیا و دارنده چندین مدال میادین برون‌مرزی این رشته اعضای تیم را همراهی می‌کند.

وی در ادامه به برگزاری مجمع سالیانه این هیات ورزشی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو اشاره و بیان کرد: این مجمع البته به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه به شکل غیر حضوری و آنلاین با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رسول مُنعم مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: این مجمع که به بیان دیدگاه‌ها و نظرات جمعی از اعضای مجمع در خصوص عملکرد تکواندو قم اختصاص داشت، پس از بررسی گزارش مالی و عملکرد هیات تکواندو استان قم در سال‌های 1398 و 1399، تقویم برنامه سال 1400 هیات ارائه شد و مورد تائید اعضاء قرار گرفت.

  • 07:06
  • 1400/06/06
  • 6312