بانوان استان قم در دوره تئوری مربیگری درجه سه تکواندو شرکت کردند

کلاس‌های تئوری مربیگری درجه سه تکواندو در گروه زنان باحضور ۸ تکواندوکار از استان قم به صورت غیرحضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ دوره تئوری مربیگری درجه سه در سطح کشوری و در گروه زنان باحضور ۸ تکواندوکار از استان قم به صورت غیرحضوری برگزار گردید.

این دوره به شیوه پودمانی از نهم تا ۲۳ مردادماه به صورت آنلاین از طریق سامانه سمالایو پیگیری شد و از یکم تا دهم شهریورماه با برگزاری آزمون به پایان رسيد.

اخلاق در ورزش، کمک‌های اولیه، علم تمرین، آمادگی جسمانی، رشد و تکامل، یادگیری، فیزیولوژی ورزشی، آناتومی، آسیب شناسی، حرکت شناسی، حقوق ورزش، سامانه بانک اطلاعات، استعدادیابی، روانشناسی ورزشی، اصول مربیگری و تغذیه ورزشی ۱۶ درس این دوره بود که توسط مدرسین فدراسیون تکواندو تدریس شد.

سعیده اصلانی، معصومه اهون، فاطمه پرسون، مریم زنجیرانی، مریم زند، فاطمه عرب‌پور، رقیه فرضی و شیرین کرمانیان تکواندوکاران شرکت کننده از استان قم در این دوره بودند.

گفتنی است؛ تکواندوکارانی که در این کلاس‌های تئوری شرکت نموده و دوره را با موفقیت به پایان رسانده‌اند و شرایط حضور در دوره عملی (دان سه و ۲۳ سال سن) را دارند، می‌توانند از روز ۲۷ تا ۲۹ شهریور‌ماه با مراجعه به سایت بانک اطلاعات فدراسیون نسبت به پیش ثبت‌نام در دوره عملی مربیگری درجه سه اقدام نمایند.

  • 13:25
  • 1400/06/12
  • 6650