سه شنبه - 16 شهریورماه؛

افتخارآفرینان پاراتکواندو ایران به کشور باز می‌گردند

ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان پس از افتخارآفرینی در بازی های پارالمپیک توکیو و کسب مدال طلا و نقره، سه شنبه - 16 شهریورماه ساعت 12 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران باز می گردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های پاراتکواندو برای نخستین مرتبه در شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک توکیو برگزار شد و پاراتکواندو کشورمان که با ترکیب سه نفره در این رقابت ها حضور پیدا کرد توانست تاریخ ساز کرده و یک مدال طلا و یک نقره از این رویداد را به نام ایران ثبت کند.

پاراتکواندو ایران با ترکیب مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و رایحه شهاب در پارالمپیک توکیو شرکت کرده بود که در نهایت عزیزی توانست طلای تاریخی این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد و پورهنما نیز غیرتمندانه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ رایحه شهاب نیز که به تازگی فعالیت خود در این رشته را آغاز کرده با وجود تجربه کم اما بسیار توانمند جنگید و در یک قدمی کسب مدال نتیجه را واگذار کرد.

ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان پس از افتخارآفرینی در این رویداد بزرگ، سه شنبه - 16 شهریورماه ساعت 12 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران باز می گردند.

هدایت تیم مردان برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی بود؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربیگری بانوی پارالمپیکی پاراتکواندو کشورمان را برعهده داشت.

  • 09:34
  • 1400/06/14
  • 9360